Bv en zwanger worden?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mmm, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mmm

Mmm Actief lid

Oct 21, 2006
    374
    0
    0
    Weten jullie hoe het zit met bv geven en zwanger worden? Ik geef nu namelijk nog bv, maar ben wel al ongesteld. Heb ik dan gewoon net zoveel kans om zwanger te worden dan wanneer ik geen bv geef? Vind het zo jammer om te stoppen, terwijl de wens voor een nieuw wondertje er ook is!

2. fafa

fafa Niet meer actief

als je menstrueert is je cyclus gewoon op gang. Dus volgens mij net zoveel kans op zwangerschap als normaal.

Succes met je kleine.. en de volgende ;)

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ik denk ook dat als je menstrueert je ook een eisprong krijgt, of je bv geeft of niet...
    Dus ik denk dat er kans is op een volgende zwangerschap!
    Geniet ervan!

4. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Mijn dochter is flesweigeraar en at bijna geen vast eten (daar was ze heel laat mee) met als gevolg dat ze nog lang BV kreeg. Ik ben op 23 januari van dit jaar voor het eerst ongesteld geworden en direct zwanger geworden (en we hebben "het" maar 2 keer gedaan rondom de vermoedelijke eisprong)

M.a.w. ik zou gewoon doorgaan met de BV en niet stoppen: je bent zeker niet minder vruchtbaar (althans niet als ik het bij mezelf bekijk: ik lijk juist vruchtbaarder te zijn, haha)

Succes met zwanger worden!
    Marla

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Je zou de eerste niet zijn die ondanks de borstvoeding zwanger is geraakt. Vroeger dacht men dat je dan niet zwanger kon raken, en soms is dat ook wel zo, maar 't geeft geen garantie. En je kunt het altijd proberen, toch?

6. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Hier ook iemand die met borstvoeding zwanger is geworden

7. robertha

robertha Bekend lid

Oct 14, 2008
    816
    0
    0
    Hoor het idd vaker dat er vrouwen zijn die tijdens de bv zwanger worden. Zelf heb ik mijn eerste cyclus bijgehouden en geen eisprong gehad (normaal wel altijd). Heb het nagevraagd en dat je ongesteld wordt wil niet zeggen dat je ook een eisprong hebt.
    Blijkbaar is dat wel vaker na bevallen en bv...
    je kunt echter wel zwanger worden natuurlijk als je wel een eisprong hebt. Temp je?
    Ze zeggen wel dat je "extra" vruchtbaar bent na de bevalling dus als je eisprong hebt zou ik er ook voor gaan;)

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik heb 1x geen eisprong gehad tijdens de borstvoeding, de cyclussen erna wel... maar met een korte LF
    (tijd van ei tot ongi) ook hier komt snel verandering in ;) en dan ben je net zo vruchtbaar als de periode voordat je borstvoeding gaf ;)
    Mijn eerste ongi kreeg ik 6 maanden na de bevalling :)

Share This Page