zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamma taz, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma taz

mamma taz Lid

10 mei 2010
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    wij wilden zwanger worden, van onze 2e en hebben dan ook besloten om spiraaltje weg te laten halen.
    maar ben nu nog steeds niet zwanger. ik ben onregelmatig ongesteld en dan moet denken aan dan om 5 weken en dan 9 weken. dus echt onregelmatig bij de eerste ben ik zwanger geworden ondanks de pil en dacht dan ook wel dat we snel zwanger zouden worden nu maar we zijn nu 8 maanden bezig en nog steeds niks. nu heb ik voor moederdag wel stiekem een test gedaan omdat ik de laatste 2 keer rond de 5 weken zat en toen al 6 weken niet ongesteld was geweest hoopte ik toch dat zou zijn maar de test zegt het nog steeds niet geval is. nu ben ik nog steeds niet ongesteld en weet dan ook niet zo goed wat moet doen of verwachten iemand tips???
    het is voor eesrt dat hier op forum ben dus hoop dat me beetje lukt en ik jullie reactie kan terug vinden. zelf weet nu niet of ik wel niet zwanger ben, misschien was de test te vroeg of ben gewoon later ongesteld.?????:(:(:(

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Vervelend dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt.. Misschien een goed idee om eens ovulatietesten te gebruiken, of te temperaturen? Dan weet je dat als je je eitje hebt gehad, dat je in ieder geval na 2 weken wel ongesteld zou moeten worden..
    Succes meid!

3. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik heb ook een onregelmatige cyclus en ben de vorige cyclus begonnen met tempen. Ideaal je kan zo precies zien wat er in je cyclus gebeurd. Het is wel zo dat je je eitje pas ziet als hij is geweest, dus ik doe dit in combinatie met de billingsmethode. Dit is een methode waarbij je let op je vaginale afscheiding en zo je vruchtbare dagen kan bepalen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes met zwanger worden!

Deel Deze Pagina