Zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fruitmoes, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Hallo,

Nu een jaar na de bevalling ben ik nog steeds niet ongesteld worden, maar wil wel weer een kindje en nu dacht ik dat ik maar moest gaan temperaturen. Nu heb ik op fertilityfriend gekeken, maar dat is een beetje overweldigend.
    Daarom hier een aantal vraagjes. Ik weet dus niet wanneer mijn cyclus gaat beginnen of hoe lang hij gaat wezen. Maar de volgende vragen dus:
    Hoe temperaturen jullie? Oraal/vaginaal?
    Als je eisprong komt, gaat je temperatuur omhoog, heb ik begrepen?
    Heeft het uberhaupt wel zin om te gaan temperaturen?

Ik wacht nu al een tijdje, maar wil wel eens weten hoe de zaken ervoor staan, vandaar deze vragen.

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik zou eerst naar de huisarts of de gyn gaan, nu je een jaar al niet ongie bent geworden :$ misschien kunnen zij er iets aan doen om de ongie op te wekken en kan je cyclus weer op gang komen.

3. fafa

fafa Niet meer actief

geef je borstvoeding? Dat houdt namelijk in de meeste gevallen je cyclus tegen.

Zolang je nog niet voor het eerst ongi bent geworden zit je misschien nog wel 3 maanden iedere dag voor niks te temperaturen, dus als ik jou was zou ik daar het geduld niet voor hebben (en zou het een beetje zinloos aanvoelen), maar dat is puur míjn gevoel.

Maar wat glimworm al zei: als je géén borstvoeding geeft/hebt gegeven kun je misschien eventjes naar de HA om het probleem voor te leggen.

4. ReginaR

ReginaR Lid

12 mei 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal
    ik heb even een vraagje, ik ben nu 3 weken overtijd, vorige week test gedaan negatief, vorige week 1 dag oud bloed gehad, elke keer met afvegen, later is vanzelf wegegaan, vandaag rood bloed, maar het zet niet door, en voel mijn menstruatie normaal ook aankomen, kan het zijn dat ik toch zwanger ben?

groetjes

5. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    @all Ik geef nog BV, maar ik zie wel dat de meeste vrouwen, ook met BV, toch wel eerder ongesteld worden. Ik vind het zo lang duren en begin af en toe te denken dat ik niet helemaal oke van binnen ben. Het duurt gewoon zo lang!

@ReginaR, je kan beter een nieuw topic voor jezelf openen, dan heb je meer kans op reacties. Ik kan je niet helpen.

Deel Deze Pagina