sympthomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fayy, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

hallo dames,

mijn cyclus is erg onregelmatig en dus echt geen pijl op te trekken.
    20 maart voor het laatst ongesteld geweest en 20 april verloor ik bruin bloed,bruine slierten meestal 1 dag of 2 daarna gaat het over in helderbloed en ben ik dus ongesteld, ik dacht mooi nu eens een keer optijd! daarbij had ik ook zere tepels wat ik anders ook altijd heb.
    even was alles weg tot een week geleden kreeg ik inene weer zere tepels en me borsten zijn gevoelig als ik ze aanraak niet overal maar rondom me tepels me linkerborst nog erger als de linker ook heb ik al een week lang ongibuikpijn en worden dus me bovenbenen ook zwaar de pijn verdwijnt al snel, heb heel wat steken in me linker lies en in me onderbuik zowat bij me *** en voel het ook weleens rechts het is of er een baksteen in me buik ligt.
    paar dagen geleden had ik de pijn bij het lopen,zitten,praten,lachen bij alles wat ik deed! nu heb ik er nog last van maar niet meer zozeer bij het zitten of lachen maar gewoon dat het afentoe nog terug komt, heb dit nog nooit gehad ik dacht eerst aan een liesbreuk ofzo zoveel zeer deed dat.
    testen ga ik vandaag of anders morgen even doen.
    we willen dolgaag een kindje maar dan wel met de gedachte als het komt dan komt het, niet dat ik bijhoud waneer ik vruchtbaar ben hoewel dat al lastig gaat door me onregelmatige cyclus.
    heb zovaak het idee gehad zwanger te zijn en toch elke menstruatie weer dezelfde klachten dus ben ook niet meer gaan testen omdat ik mezelf er anders helemaal gek mee maak.
    maar deze keer ben ik gewoon paar keer zowat van me stokje gegaan door de pijn, het is nu vele male minder maar het is er nog wel.
    dames die zich hierin herkennen? ben erg benieuwd naar andere reacties en ik weet dat ik moet testen om zekerheid te hebben maar dat gebeurt 1 van deze dagen ook..ben gewoon zo benieuwd naar andere dames die het tzelfde hebben ervaren en of ze dan zwanger waren of niet, ik weet dat het bij iedereen anders is hoor! maar toch ;)

Groetjes

Deel Deze Pagina