ik vroeg me af wat voor klachten je kunt hebben van je eisprong. heb hem vandaag gehad, en voelde me de hele dag niet echt fit en op een moment een felle steek in mijn buik. en hoeveel dagen erna is de in nesteling? dit is allemaal nieuw voor mij, omdat mijn zoontje onverwacht, door de pil heen, is gekomen. vind het allemaal nu wel spannend. dit is de 2e ronde voor ons.
Nou ga hier met je meepraten. We lopen immers gelijk en in dezelfde situatie. Ik heb hem waarschijnlijk gisteren gehad. De hele dag steekjes links onder in mn buik..... Weet verder niet hoe een eisprong voelt maar denk dus dat dit het was.... Mijn baarmoeder hangt weer laag (net als vorige maand), heb witverlies en opgezette buik....
Ik las hier laatst ergens dat de innesteling ergens tussen de 5 en 10 dagen begint, ik weet dit alleen niet zeker
romana; ik heb ook eenopgezette buik en veel wit verlies...afwachten... dus over enkele dagen zou bij mij de innesteling moeten plaats vinden...merk je dat ook? vorige keer was ik ongepland zwanger geraakt..dus weet het echt niet.