Misselijk !!

Discussion in 'Zwanger worden' started by lsk, Nov 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lsk

lsk Lid

Aug 4, 2010
    15
    0
    0
    Utrecht
    Hallo dames,

na ongeveer 3maanden kom ik weer op deze site om het volgende:

ik ben elke keer zo misselijk, ik slik wel de pil, maar vergeet hem wel is. en ik heb een vaste vriend al langer als 2jr waar ik onveilig seks mee heb omdat ik gewoon de pil slik en hij gaat daar ook gewoon van uit. hij weet niet dat ik het vergeet.

maar ik zat uit te rekenen op de calculator van deze site mn meeste vruchtbaarheid en ik weet dat ik het precies heb gedaan op de dagen dat ik het meest vruchtbaar was (onbewust hoor, ik schrok er net zelf van). en nu ben ik elke keer zo misselijk, meestal in de ochtend, maar ik voel het nu ook... weet alleen niet wat de reden is, want wil niet te snel uit gaan van een zwangerschap.

ik moet ongv de 17e ongesteld worden. iemand ook wel is zoiets meegemaakt?

Liefs :)

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Bedoel je met de 17de november?
    Dan zou het nu wel heel vroeg zijn om iets te voelen en zou je eigenlijk nog niet eens een innesteling kunnen hebben gehad.
    Als je er vanuit gaat dat je ong 14 dagen na je ei ongesteld moet worden zou je nog niet eens een eisprong hebben gehad.

3. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

Oct 9, 2007
    505
    0
    0
    Ikke... en toen kwam dus ons dochtertje 9 maanden later... Ik werd niet ongesteld, en had wel buikpijn etc, en belde toen de huisarts. Het eerste wat zij zei, was dat ik een test moest doen. Zwanger dus... Ik zat wel ff in de stress, want we waren nog maar kort samen, maar gelukig was mijn (inmiddels) man er blij mee, en ik heb altijd graag kinderen gewild, dus we zijn er van gaan genieten.

Dus morgen even een test doen om te kijken het daarvan komt, dan heb je in ieder geval duidelijkheid!!

4. lsk

lsk Lid

Aug 4, 2010
    15
    0
    0
    Utrecht
    hmm jaa daar heb ik allemaal geen verstand van, maar ik vind wel vaag ben normaal nooit zoveel misselijk. het is nu echt letterlijk elke dag. dan zou het wel aan iets anders liggen? toch doe ik denk voor zekerheid een testje er stond dat ik de 9e kon testen van november. want ik had in oktober mn pil een week overgeslagen omdat ik te vroeg ongesteld werd. het is nu echt een ongeregeld zooitje, misschien kan het ook daar aankomen.
    maarja ik zie het wel allemaal. :) misschien gaat het nog over binnekort!

5. lsk

lsk Lid

Aug 4, 2010
    15
    0
    0
    Utrecht
    @driekeerdaan: Serieussss joh ?!!! woow, dan krijg ik toch ook wel ff de kriebels. ik zal gaan testen wanneer het kan.. alles is nu mogelijk he :) X

Share This Page