zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by poeipoei, Dec 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi hoi allemaal,
    wat een leuke site hier ik ben er nou ong een week en kijk iedere dag effe rond. Heb al een paar berichtjes geplaats en hele leuke en lieve reacties gekregen. Ik dacht dat ik zwanger was 7 dagen overtijd en echt het zwangere gevoel maar helaas..... na bloedtest op hcg hormoon (8dec.) werd ik na 2 uur ongesteld. ben nu 39 en word in februari 40 wij hebben besloten om door te gaan tot december 2007 dus heb gelukkig nog effe. Samen hebben wij een dochtertje van 22 maanden. Me vriend heeft een zoon van 15 en ik heb een zoon van 10 jaar.Doordat mijn eerste zwangerschap en bevalling (postnatale depressie) niet zo leuk was.
    Maar me 2e zwangerschap geweldig wil ik heel graag nog 1 keer daar van genieten en ik vind kinderen het mooiste wat er is.Helaas mag ik nog maar 1 keer zwanger worden omdat beide kinderen met een keizersnee zijn gehaald mijn vraag is of er hier ook vrouwen zijn die dat hebben meegemaakt. pfff sorry verhaal is langer geworden als ik had gedacht.
    ik wil alle meiden hiero heel veel s6 wensen met zwanger worden :) :) :) groetjes monique

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Succes met zwanger worden meid!

Heb geen ervaring met een keizersnee.

Kreeg me dochter (nu 15) geheel via normale weg uit vorige relatie.

Nu ben ik 42 en we zijn bezig voor een 2e.

Morgen me 4e IUI inseminatie.

Lukt dat niet, dan wordt het ICSI.

Groetjes en succes!
    Marjo

3. Niet meer actief

hoi meid
    ik wens je veel succes met zwanger worden
    hopelijk is het snel raak
    ik heb van onze dochter ook een keizersnede gehad

Share This Page