Hoi Allemaal ik ben in totaal 4dagen achter elkaar mn pil vergeten eind week 2 en begin week 3 dit was van vorige week woensdag tot zondag heb gemeenschap gehad meerdere malen deze maand ik heb mn pil ook niet meer in genomen maar ben niet ongesteld geworden terwijl ik de pil dus vergeten was had ik dus ongesteld moeten worden toch? en ik zou dus officeel morgen weer moeten beginnen met nieuwe strip geteld vanaf de eerste vergeten pil bestaat de kans dat ik zwanger ben? Hopelijk kan iemand me antwoord geven alvast bedankt xxx
Hallo Angelique, Het kan maar als het goed is heb je geen eisprong als je de pil slikt. (al ken ik iemand die 2x door de pil heen zwanger is geworden) Het waren precies je vruchtbaarste dagen (volgens mij) Ik zou persoonlijk nog niet beginnen met je pil, en kijken of je ontrekkingsbloeding opgang komt. Anders volgende week vrijdag nog eens testen. Succes!!!
ik ben ook zwanger geworden ondanks de pil microginon 30 toen mn zoon is nu 7 en heb nu tryginon 3fase pil Mn laatste menstruatie was op 02-01 en ik word meestal 3 a 4 dagen na stoppen ongesteld vandaar dat ik nu zo mn twijfels heb
joh volgens mij is de microgynon 30 een placebo ofzo er zijn al zo ontzettend veel vrouwen door die pil heen zwanger geworden en ik ook. tjah alles is mogelijk he..het zou best zo kunnen zijn dat je zwanger bent maar dat weet je alleen door een testje te doen.
Ja iik hoor ook steeds meer vrouwen dat ze zwanger geraakt zijn door microginon Ik wacht het nog maar heel even af mischien dat ik gewoon ongesteld word en zo niet dan idd testen lastige is ze hier alleen in apotheek verkocht worden en dat is familie van mn man vind het wat minder al het meteen weer de hele familie door gaat en het niet eens zeker is woon in Griekenland namelijk dus wacht het af tot de datum dat ik ongesteld zou moet worden als ik de pil correct had genomen
Ik ben gisteren ongesteld geworden aan de ene kant ben ik wel teleurgesteld maar aan de andere kant is het nu een moeilijke tijd omdat we pas 5maanden hier zijn en alles nog op de rit moeten krijgen niet echt goeie tijd om zwanger te raken Hier mag een slotje op Iedereen bedankt voor de reacties xxx