Hoi Dames, IK ben sinds vorig jaar december gestopt met de pil. heb tot en met februari een onregelmatige cyclus gehad. Nu gebruiken we vaak een condoom en soms ook zonder, mijn vriend denkt dat ik elke dag van de maand zwanger kan raken. Ik heb mijn periode gehad van o1.04 t.m 06.04 .Zondag hebben wij onbeschermd sex gehad, echter voelt heel mijn onder buik erg gespannen aan, alsof t rekt? en mijn onderbuik is opgezet. Is er een kans dat ik zwanger ben? Zoja wanneer kan beginnen met testen?
Hoelang duurt je cyclus? Denk niet dat je ergens van uit moet gaan. Mijn eerste ongesteldheidsdag was ook 1april en ben bezig met ovu testen en m'n ei is nog niet geweest. Als je afgelopen zondag onbeschermd geklust heb kan het denk ik niet zo zijn dat je zwanger bent. Ik lijk op het moment ook wel 4maand zwanger maar dat heb ik altijd voor mijn eisprong dat mijn buik zo gaat opzetten. Maar jullie willen dus nog niet bewust gaan voor een kleine omda jullie ook nog een condoom gebruiken?
Mijn cyclus duurt nu ongeveer 30 dagen. Is dat normaal dan dat je buik voor je eisprong zo opzet? maar het zaad kan toch een paar dagen leven in de baarmoeder? Klopt we willen nog niet bewust gaan voor een kleine, althans ik wil wel graag maar mijn partner wil er niet bewust voor gaan. Stiekem hoop ik wel dat t zover is .....
Volgens mij is zondag dan te vroeg voor je eisprong maar ik kan er naast zitten... Sowieso denk ik dat je beter veilig kunt vrijen als je er samen niet 100% achter staat maar dat is mijn mening.. Succes!
Of het normaal is dat je buik zo opzet weet ik niet. Ik heb altijd lastvan mijn darmendus ik weet nie anders. Maa afgelopen zondag lijkt me niet dat je een eisprong hebt gehad en dus in princiepe geen zwangerschap kan zijn. Maar net wat hier boven al gezegd word, Als jullie er niet beide 100% klaar voor zijn zou ik ook voor safe gaan. Om later problemen te voorkomen als hèt wel gebeurd...
Ik heb wel meer verhalen gehoord van vrouwen waar de buik van op gaat zetten voor de eisprong.. Maar ben nog geen expert
Hoi meiden erg bedankt voor alle reacties. Mijn buik is inderdaad wel erg opgezet en heb pijn aan mijn eileiders? ik voel iets wat ik niet eerder heb gevoeld. En is t normaal dat ik nu meer afscheiding heb? Sinds gisteren heb ik hier wel last van,voor heen niet. Mocht ik toch onverwachts zwanger zijn dan is de kleine engel meer dan van harte welkom. Mijn vriend is er gisteren eerlijk vooruit gekomen dat hij stiekem wel graag een kleine wil