Ik ben pas een maand gestopt met de pil en zou vandaag mijn eerste ongie moeten hebben er vanuit gaande dat ik waarschijnlijk een cyclus zal hebben van 28 dagen. Ik heb vandaag heel licht bloedverlies gehad (echt heel licht!) en op dat moment en even ervoor ook mijn normale menstruatieklachten (rugpijn, buikpijn, enz.). Deze klachten hielden normaal minstens 3 dagen aan. Vandaag had ik deze klachten alleen 's ochtends en 's middags even en vanavond niets meer. Ik ben nu ook verder niet ongesteld. Wat kan dit zijn? Heeft dit met het 'ontpillen' te maken? Of is dit een innestelingsbloeding? Als iemand denkt te weten wat het is of er ervaring mee heeft, dan hoor ik daar graag wat meer over. Alvast bedankt voor jullie reactie! Liefs, Laura en Jeroen (beide een beetje onzeker nu we niet weten waar dit van komt)
hoi hoi Eerlijk gezegd denk ik dat het een ongi is die eraan komt, zeker omdat je net met de pil gestopt bent. Je weet dus niet precies hoe lang je cyclus zzal zijn van te voren. Succes!
Bedankt voor je reactie Marie! Daar zou ik op zich ook best blij mee zijn, want dan weet ik in ieder geval dat mijn cyclus alweer echt is begonnen. Ik hoop dat het morgen dan in iedergeval echt door zet.
Hoi hoi, Uit ervaring weet ik inmiddels dat het even kan duren voordat je ongi echt gaat doorzetten. Hoeft niet persé deze keer al te zijn. Ontpillen kan wel een half jaar duren... Succes verder! groetjes
Bedankt voor jullie reacties. Ik zag net dat ik toch weer wat het verloren, dus ik denk dat dit gewoon mijn ongie is. Dan hoop ik maar dat die als van ouds goed gaat, dan weet ik in ieder geval dat mijn cyclus weer op gang is. Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb geloof ik nog nooit zo'n last gehad van de ! Ik ben er op zich wel blij mee, is mijn cyclus tenminste ondanks dat ik 6 jaar de pil heb geslikt, meteen weer als vanouds. Maar inderdaad dus, gewoon ontpillen!
Hoi , Ontpillen is idd niet zo leuk! Sinds vorig jaar april gestopt met de pil (14 jaar). In juni regels gehad, daarna niet meer tot october. Dan terug in December (38 dagen) en nu vorige week 1 dag heel lichte afscheiding. Zijn het regels? Nog wat afwachten. Succes allemaal!