Hoi allemaal, Ik ben vrij nieuw hier, begin oktober ben ik gestopt met de pil. Zit nu in ronde 2, hoop dat het snel raak is maar ik begrijp dat het vrij bijzonder is als je in ronde 1 of 2 zwanger raakt. @Kimberly: sterkte, ik hoop voor echt je dat het morgenvroeg niet zo is! Groetjes, Girafje108
Afgelopen weekend zijn we gestopt met de pil na 10 jaar. Mega ongi pijn sinds woensdag. Is zeker geen peil op te trekken als je zolang hebt doorgeslikt? Eas al 3 kwart jaar niet meer ongesteld geworden altijd doorgrslikt omdat ik heel zwaar ongesteld ben altijd. Nu dus weer . Ps. Ik ben trouwens ook nieuw hier.
hoihoi, Ook ik ben met de pil gestopt. In augustus om precies te zijn. 19 oktober ben ik ongesteld geworden. Op een site heb ik uitgerekend wanneer mijn eisprong zou zijn. Die gaf aan 2 november. Op 31 oktober en 2 november hebben we gemeenschap gehad. Dan is de kans dat ik zwanger ben toch groot? En wanneer is het betrouwbaarst een test te doen. Ik heb een regelmatige cyclus en zou dus 17 november ongi moeten worden. Groetjes
Ik ben 10 augustes gestopt met de pil... Mn eerste cyclus was 32 en tweede was 30 dus dat is best wel oke.. Derde ronde nu.. Hoop zo dat t raak is !!! Ik krijg er helemaal kriebels van als ik eraan denk !
De kans per maand is iets van 20% het kan van allerlei factoren afhangen.. Als je gelijk de eerste ronde zwanger ben ben je super vruchtbaar... Want je moet ook nog ontpillen enzo
@ Kimberley: Oh meis dat is wel een beetje dubbel voor je dan. Ga je nog een keer testen voor de zekerheid? Nou meis uiteindelijk komt het goed zal aan je denken