Hoi dames .. Ik zie het echt even niet meer zitten .. M'n vriend en ik zijn 15 maanden bezig geweest voor ons 1e wondertje! We hadden dus eindelijk 5 dec een positieve test in handen! De allereerste dus.. Helaas zei de arts dat het zakje leeg was en ik dus een miskraam zou krijgen of op moet wekken .. Dit laatste hebben we besloten dus op 13 dec medicijnen ingebracht en miskraam gehad .. Heb ongeveer 10 dagen gebloed .. Nu zijn we inmiddels 5 weken verder .. Als ik van m'n cyclus voor de MK uit moet gaan zou ik nu 8 dagen over tijd zijn .. Heb 3 januari controle gehad en alles was goed en schoon .. M'n vriend en ik waren een week na de MK Alweer verder gegaan .. Nu hoopte ik eigenlijk dat ik meteen weer zwanger zou zijn .. Maar heb hier een ENORM WITTE NEGATIEVE TEST in m'n hand .. Ik ben serieus echt heel erg verdrietig .. En zo bang dat het weer zo lang gaat duren ... Dat trek ik echt niet Liefs
Hey. Kan het zijn dat je cyclus misschien beetje anders is na je miskraam. Ikzelf ben nu ook aan het zoeken... Was altijd regelmatig... En heb curretage gehad op 8/12... Moest maandje pil nemen en nu weet ik ook niet hoe mijn cyclus is... De moed niet opgeven... zolang dat je geen bloedverlies hebt, is er hoop...
aaaah ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar vindt het echt *** voor je man! Natuurlijk wil je dan het liefst gelijk weer zwanger zijn...
Wat vervelend meid! Geen idee,heb er zelf geen ervaring mee! Mss ben je indd zwanger maar kan ook zijn dat je lichaam nu even door de war is en je menstruatie daar door uitblijft! Ik zou even afwachten (ik weet dat dat moeilijk is) en over een paar dagen nog eens testen..anders even de HA bellen! Succes
na een miskraam kan je niet uitgaan van je oude cyclus! het kan soms wel 6 weken duren voor je weer ongesteld word ! dus daar zou ik me niet zo,n zorgen over maken en hoe makkelijk het ook gezegt is wacht nog even af bel na 6 weken de gyn om te kijken hoe of wat . voor mijn eerste miskraam was mijn cyclus altijd netjes 28 dagen kond e klok er op gelijk zetten wanneer ik ongesteld werd , toen kreeg ik een miskraam en zoals je in mijn hantekening ziet was mijn complete nette cyclus door de war . daarna werd ik na 5 ronde,s eer zwanger helaas weer een miskraam maar de 3 cyclussen die ik daarna had waren opeens 28 dagen , dus er is echt heel weinig over te zegen. ben je al bij een gyn geweest om te laten onderzoeken waarom het zolang duurt voordat jullie zwanger raakt? zo niet mischien is dat een optie ! heel veel sterkte ik weet hoe pijnlijk en moeilijk dit is
Dat is juist missmaaike... Heb een collega gehad... Ze was uitgerekend voor maart... Ze heeft miskraam gehad, dan nog een curretage gehad (alles was nog niet weg)... en ondertussen bleef ze positief testen... Met gevolg terug een curretage... Dus een "negatieve" test heeft ook positieve gevolgen...
ik raad mensen ook altijd aan na een miskraam na 2 weken nog is te testen om te kijken of het hcg uit je lichaam is , is dit nog niet het geval dan weet dat je na een week nog is moet testen . maar als je na je miskraam nog geen witte test hebt gehad en na 4 weken denk je is oooh ik ga is testen ben nog niet ongesteld en er staat een streepje wat eigelijk een restje hcg is van je vorige zwangerschap dan is dat heeel lullig @nolewsky ik realiseerde me net dat je ook pillen hebt gebruikt om de miskraam op te wekken , je lichaam heeft dit dus niet zelf gedaan hierdoor zou je lichaam wel even de weg kwijt zijn en moet hij overnieuw een cyclus zoeken
Heftig verhaal meid! Cyclus ligt waarschijnlijk helemaal overhoop bij je, misschien optie om te gaan tempen en ovu testjes te gaan doen, om zo je ei op te sporen? Sterkte en hoop dat jullie droom snel werkelijkheid mag worden!
Bedankt voor jullie reacties! Maar maak me gewoon echt zorgen over dat het misschien wel weer anderhalfjaar kan gaan duren.. Heb vandaag echt een huil/klaag dag.. Ben echt serieus zo verdrietig dat ik even niet meer weet waar ik het zoeken moet .. Ik baal zo ontzettend ..
Ja tempen.. Ik weet niet precies hoe dat werkt .. Is het niet iedere ochtend op hetzelfde tijdstip tempen? En dat je temp hoger is na de eisprong ofzo ?
huilen mag klagen mag boos zijn mag allemaal logische gevolgen op een miskraam , de angst dat het mischien lang gaat duren is ook logisch maar behaalde resultaten in verleden bieden geen gerantie voor de toekomst toen ik mijn miskraam kreeg na 8 rondes was ik vooral boos gefrustreert en was ik heel verdrietig en bang bat het weer zo lang ging duren uiteindelijk duurde het maat 4 rondes ik vond dit zelf nog lang duren maar toen ik er over na ging denken viel het eigelijk allemaal wel weer mee helaas ging het weer fout en na dat het bloeden was gestopt bleek ik ook nog is niet schoon te zijn en moest mijn menstuatie af wachten ik was boos heel boos want ik kon die maand weer niet zwanger worden, gelukkig werd ik ongesteld en was blij dat me lichaam weer deed wat het moest doen maar helaas die maand er na werd ik weer ongesteld ... nou het huis was te klein ook ik dacht dit gaat jaren duren het was zelfs zo erg dat ik tegen me vriend heb gezegt ik wil dit niet meer ik wil de stress niet meer ik neem nog wel een hondje en dan is het klaar Haha de cyclus daarna bleek ik weer zwanger en tot op heden ben ik nog steeds zwanger nu 6 weken . wat ik je probeer duidelijk te maken met dit verhaal is dat wat jij voelt heel normaal is , maar dat je straks ook weer het gevoel terug krijgt om door te willen gaan en weet je meid we hebben niet op alles een invloed en soms worden er keuze,s voor ons gemaakt waar wij van denken hoe kan iemand die keuze nou voor ons maken ! wat ik je nog wel mee wil geven halverwegen mijn eerste cyclus na mijn tweede miskraam ben ik begonnen op aanraden van mijn huisarts en kennis om me heen met b Vitamine,s ook heb ik mijn b12 laten prikken en bij mij was die aan de lage kant en ben nog los b12 gaan slikken en opeens was ik zwanger dus ga is kijken of je iets met vitamine,s kunt gaan doen en of je bloed kan laten prikken bij de huisarts op je schildklier en b12 en mischien kan je man / vriend zijn zaad laten onderzoeken wie weet komt daar iets uit en vind je daar de rede waarom het zo lang geduurt heeft mocht je vragen hebben pb me maar
Super bedankt voor je verhaal! Ben dus niet de enigste met dit probleem .. Ik heb b13 vitaminen in huis omdat ik dat een keer ergens gelezen heb! Ik ga er morgen meteen mee beginnen! Bedankt voor de tip! M'n vriend blijft er zo cool onder hij zegt ook al duurt het een jaar of 4 jaar .. Het komt wel! En dan word ik verdrietig omdat ik dan het gevoel heb dat het hem niet uitmaakt terwijl ik weet dat dat niet zo is .. Hoop dat ik dan maar snel Ongi mag worden liefs