tussen ei en ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jolien, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    hallo dames!

ik zit even met een vraag waar ik geen antwoord op weet!Ik heb rond de 23e februarie mijn eisprong gehad!(volgens de gyn)nu is het alweer 13 maart en er is nog geen ongi te bekennen!Ik dacht altijd dat er tussen je ei sprong en je menstruatie 14 dagen zat,is dit zo of zijn er meiden bij wie dat ook langer duurd?Word er erg onzeker van,en blijf maar om de twee dagen testen!

Ook wil ik graag weten of er meiden zijn die bij de ene zwangerschap al snel posi testen(bv voor nod) en de andere keer pas ver na nod!kan dat per zwangerschap zo verschillen met je lichaam?

liefs

2. Niet meer actief

hoi meid
    tussen je ei en ongi zit gemiddeld 12-17 dagen

misschien je ei later gehad?

succes meid ;)

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Bij mij lijkt het wel of ik me ei nog steeds niet heb gehad en zit al op dag 17. Balen! :(
    Kan dit door de ICSi komen?

Liefs en suc6!
    Marjo

4. Niet meer actief

hey meiden

je kan er geen peil op trekken mijn eerste dg van mijn laatste ongie was 12 feb en ik zit nu op dg 30 en nog steeds niet ongie al verlies ik nu wel wat bruine afscheiding dus denk dat het vandaag of morgen toch doorzet

je ei kan tussen de 8 ste dg tot de 20 dg van je cyclus springen is me uitgelegd door mijn eigen gyn

dus die dagen moet je ook gaan klussen om de dag of min 3 x per week

liefs kaley

5. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik had 1 maart een echo om te kijken of alles na mijn mk weer ok was!(17 januarie)had alleen nog geen menstruatie gehad en daarom ging ze binnenin eens kijken!Daar zag ze dat ik de week daarvoor me ei had gehad en dat ik dus vorige week mijn ongi had moeten krijgen!Heb dus zeker weten me ei gehad weet alleen niet of het nou rond de 19e of rond de 24 e is geweest!Ben al extra uit gegaan van 24 en had dan eigenlijk vorige week dus ongi moeten worden!snap er dan ook helemaal niks van!Testen blijven negatief en heb ook niet het gevoel zwanger te zijn ofzo!Maar daarom de vraag:is de tijd tussen je ei en je ongi altijd 14 dagen ongeveer?ben nu al bijna een week overtijd!

liefs

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    bij mij was ei dag 21. tussen ei en ongi zit altijd 12 - 17 dagen

Deel Deze Pagina