Hallo allemaal Kunnen jullie mij misschien helpen? Ik ben nu 17 dagen overtijd en heb 2testen gedaan allebij negatief. Ongeveer 4 dagen voor dat ik ongesteld moest worden heb ik 2 dagen bruin slijm gehad maar niet continu. Heb contact gehad met de huisarts en ik moet aankomende vrijdag bloed laten prikken. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Groetjes sylvan
Hoe lang ben je gestopt met de pil? Nog maanden na het stoppen kan je cyclus afwijkend zijn en tussendoor om onverklaarbare redenen bruin bloed e.d. geven. Heel irritant helaas. Misschien als je ovulatietesten gebruikt of je temperatuur bij houdt, dat je beter weet wat je lichaam allemaal uitspookt. Ik heb er veel aan gehad, vooral die temperatuur. Anders was ik nu echt gek geworden. Maar nu weet ik dat ik geen ovulatie heb gehad, dus dat ik ook niet zwanger kan zijn.
nou, ben niet zolang overtijd als jij, maar wel een soort gelijk verhaal. Ben nu 9 dagen overtijd. Heb een zwangerschapstest gedaan van predictor en heb gisteren bloed laten prikken. Alle 2 negatief. Maar ben dus wel overtijd en heb behoorlijk wat symptomen. Om gek van te worden. Ik blijf nu gewoon wachten tot de datum van mijn volgende menstruatie.Dan kan ik zeggen dat ik 2 menstruaties heb overgeslagen. Ga dan naar een gyneacoloog.