Hallo lieve mensen! Ik zal in het kort mijn verhaal doen. Sinds vorig jaar augustus ben ik gestopt met de pil. Daar na ben ik 11 maand geen een keer ongesteld geweest. Na een onderzoek bij de gynaecoloog bleek dat mijn beide eierstokken verdikt zijn. Eind augustus heb ik een hormonenshot gekregen & isoline om te sikken voor aankomende 9 maand (stel dat ik zwanger word, dan ook de eerste 3 maand van mijn zwangerschap) Na de hormonen shot ben ik eind augustus ongesteld geworden, middel van september, maar oktober niets! Nu heb ik en raar stekend gevoel in mijn onderbuiken & aan de zijkanten. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we nu toch wel graag aan een kindje willen beginnen. Nu zit ik echt met vragen zo als.. Ben ik nu überhaupt wel vruchtbaar, met beide verdikte eierstokken? Kan ik zwanger worden zonder dat mijn cyclus regelmatig is? Hoe kan ik 'zorgen' dat mijn eierstokken weer normaal zijn? Ik weet gewoon niets.. & mijn huisarts heeft altijd haast & is erg onduidelijk qua uitleg.. Ik hoop dat iemand van jullie het me een beetje duidelijker kan maken! Of is er misschien iemand die het zelfde heeft mee gemaakt?
Kan je die vragen niet aan de gynaecoloog stellen? En zwanger worden met een onregelmatige cyclus kan echt, zijn hier genoeg bewijzen van! Zou je zwanger KUNNEN zijn en dat daarom je menstruatie uitblijft? Het zou ook een eisprong KUNNEN zijn, maar helaas kan je niks anders doen dan afwachten, sterkte ermee!