Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nk1986, 13 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nk1986

nk1986 Nieuw lid

13 dec 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn vriend en ik, zijn nu al een tijdje bezig om zwanger te worden. Ik ben afgelopen zaterdag wel ongesteld geweest, maar na twee dagen is het al gestopt (dag 1 normaal, dag 2 heel licht). Normaal menstrueer ik 4/5 dagen. Het is de eerste keer dat het dit keer maar twee dagen duurde. We hebben vlak voor mijn menstruatie en na mijn menstruatie erg vaak ''geklust''. Laatste 2 dagen ben ik ontzettend misselijk (ochtend en avond) en heb ik een drukkende pijn in mijn onderbuik, en toch best humeurig. Ik kan geen eten zien of binnenkrijgen. Maar kan mij klem eten in chocolade????

Ik heb ook al een zoontje van drie, en ik herinner mij dat ik toen weinig tot geen kwaaltjes had en niet misselijk ben geweest.

Zou ik zwanger kunnen zijn?
    Heeft iemand dezelfde symptomen (gehad)?

Liefs mij

2. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    Misschien kun je al een testje doen?

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik zou een testje doen!

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik zou ff testen als ik jou was. Iedere zwangerschap is immers anders.

5. nk1986

nk1986 Nieuw lid

13 dec 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Ik heb getest, maar de test was negatief.
    En toch heb ik het idee, dat ik zwanger ben.
    Mijn buik voelt raar aan als ik er iets indruk onderin. En ben nog steeds erg misselijk. Gisteren, ontdekte ik dat ik witte vlokken had (best groot) in de urine. En ik heb last van ietwat bruine afscheiding.....

Ik probeer over een tijdje een test. Misschien was het te vroeg, en kon het de hcg niet helemaal goed meten....

6. Suzann

Suzann Lid

14 dec 2012
    23
    0
    0
    Verpleegkundig centralist meldkamer 112 Ambulance/
    Alkmaar
    Hey,
    Misschien ben je inderdaad te vroeg geweest met de test, en heb je (iets van) een innestelingsbloeding gehad... Dan zou ik nu gewoon wachten of je wel of niet ongesteld wordt, en als je menstruatie uitblijft een test doen.

7. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik zou inderdaad ook nog even wachten, en dan met een weekje of 2 weer een test doen.

Deel Deze Pagina