bruin bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door faith and hope, 27 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    hallo
    ik heb mijn eisprong waarsachijnlijk vorige week gehad, nu ben ik gisterenmiddag opgeschrikt door bruin(net chocolade) bloedverlies.
    Ik moet echt een tampon gebruiken want t is best veel. vannochtend had ik het nog steeds. Als het ongesteld is dan heb ik een cyclus van 27 dagen. wat ook wel aannemelijk kan zijn.maar het bloed is niet helder.
    Mijn cyclussen staan onderaan zijn altijd boven de 30 dagen.

mijn vraag: zou dit innesteling kunnen zijn, zo ja hoe lang duurt dit gemiddelt dan.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

lastig te zeggen wat het is, het zou wel een hele korte cyclus zijn anders. Als het doorzet en helderrood wordt is het een korte cyclus. Als het stopt kan het een innesteling geweest zijn. Dit weet je echter alleen acheterf als je straks zwanger blijkt te zijn. Een innetseling kan gepaard gaan met bruin bloedverlies (maar dit hoeft niet). HEt duurt meestal niet langer dan 2 dagen dan.

Mirjam

3. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    maandag was het al veel minder en is het ook gestopt. Het is niet helder rood geweest.
    Vanochtend kwam er weer bruinbloed.
    Ik heb vanochtend getest: negatief.
    vrijdagochtend (op onze bruiloft) ga ik t weer proberen.
    Bedankt voor je reactie. Ik lees van iedereen dat ze maar een paar druppels innesteling hebben, ik weet nu dat t ook 2 dagen kan zijn thanx

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het is nu te vroeg om te testen ja.
    Je moet eigenlijk uitgaan van je lvorige cyclus en dus pas testen op dag 36. Mag wel eerder maar dan weet je eigenlijk nog niks als het dan negatief is.
    Fijne bruiloft gewenst en succes met afwachten!

Mirjam

Deel Deze Pagina