Goedemorgen dames. Ik ben helemaal in de war, dec gestopt met de pil en een cyclus van 37 dagen. Daarna ook wel wat onregelmatig maar was te doen. Nu ben ik vorge maand 26 mei ongesteld geworden na een cyclus van 28 dagen. Nou mooi dacht ik. Nu gistrenavond hele erg kramp onderin mijn buik. Wist niet waar ik het zoeken moest, dacht misschien ben ik verstopt. Ik na de wc (sorry voor de details) niks aan de hand. Nu vanmorgen word ik wakker en moest plassen, het plassen deed best pijn verkramt gevoel in de onderbuik. Geen blaasontsteking! Daarna kijk ik in de pot zelf, en ja hoor weer ongesteld? Ik snap er helemaal niks meer van. Is dit normaal? Zo kort achter elkaar ongesteld worden. Of moet ik nu conract opnemen met mijn huisarts? Alvast bedankt. Liefs Sorry voor mogelijke typfouten, typ met mijn telefoon
Heb je echt een tampon of maandverband nodig? Is het veel? Als je een ei zou hebben kan het van je ei komen maar weet niet hoeveel dat moet zijn. Maar het kan ook nog bij ontpillen horen. Sommige doen daar een jaar over. Ik zou het ff in de gaten houden. Is het alleen vandaag zou ik het niet als ongi zien. Maar ik snap dat je het lastig vind. Vind ik ook om te beoordelen! Succes.
Nou de hele pot was rood. En heb echt wel wat nodig. Mijn vriendin is pas zwanger geweest, en zij zei wel ik bloede ook gewoon, en raade mij aan de huisarts te bellen. Huisarts zei ook misschien ben je al zwanger. Maar vorige maand getest en was negatief. Toen zei ze misschien heb je te vroeg getest. Maar omdat ik gewoon ongesteld was geworden dacht ik op na de volgende ronde. Maar ze zei net wel van, als je morgen nog steeds bloed moet ik terug bellen. Best wel raar allemaal. Maar nu ik bloed, kan ik geen test doen toch??
Ja ik zou het zo laten....ikzelf dan, als je zo ongi bent os het gewoon echt een ongi lijkt mij. Maar wel gek zo kort achter elkaar..... Hoop dat je geen ontregelde cyclussen gaat krijgen nu
Als je naar mijn cyclussen (zie banner) kijkt zijn ze ook onregelmatig. Toen ik die cyclus van 19 dagen had begon het eerst een dagen met roze/rood slijm maar ging over tot ongi.
Ja ik snap er niet veel meer van. Als ik morgen nog bloed moet ik de huisarts weer bellen. Het gaat nu over in oud bloed.. hoor het morgen dan wel. Heb nu niet meer constante krampen, maar als ik kramp krijg is het wel ondragelijk. Afwachten maar weer. Maar bedankt voor de reacties
hallo ik heb dat ook een keer gehad toen ik net met de pil was gestopt toen was ik ongi en een week later weer maar dat was wel maar een beetje en de dag erna was het weer weg de dokter zei dat het van de baarmoeder was dat kon wel eens voorkomen.