menstruatie in aantocht....of??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door april2012mama, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Hoi!

Herkend iemand van jullie dit?
    Ik heb een opgeblazen buik, beetje buikpijn en sinds gisteren ietsje bloedverlies, heel weinig. Ik dacht ongesteld te worden, maar het zet dus niet door. 9 dagen terug (bewust) onveilige seks gehad, en na een paar dagen ineens misselijk (2 dagen maar, en voor de bloeding). Ik weet niet wanneer ik ongesteld zou moeten worden of een ei had, want ik had door hormoontherapie ivm endometriose geen normale cyclus. Als de bloeding een innesteling is, wanneer zou ik dan kunnen testen? Bij de eerste heb ik 5 dagen voor mijn NOD al positief getest, maar dat zegt natuurlijk niks. De medicijnen heb ik natuurlijk direct gestopt, en zou normaal gesproken nu zonder zwangerschap een bloeding moeten krijgen/gehad moeten hebben.
    Beetje ingewikkeld verhaal, hoop dat jullie het snappen ha ha.
    Slopend hoor die onzekerheid!
    Gisteren een testje gedaan (i know, veeel te vroeg), negatief.

2. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    weet wat je bedoeld en erg verwarrend idd..

bij mij is het anders om ik ben/was 2 dagen overtijd sinds gister wat licht bloedverlies:x.. maand verband overigens overbodig..

ongesteld lijkt me niet het is nu al de tweede dag dat het niet door zet.. heb nog nooit zo iets gehad ben altijd netjes op tijd..

maar onzeker word je er wel van!

6 juni mocht ik pas een echo laten maken bij verloskundige.. hopelijk stopt het bloeden vandaag..

niet leuk!

3. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Hoi.. Het kan natuurlijk nog doorzette.

Ik had het ook afgelopen maand.. Begon op zaterfag na de seks te bloeden.. De dag alleen sliertjes en de dag erna beetje oud bloed. Uiteindelijk zette het pas woensdag a donderdag echt door.
    Ik hoop het niet voor je
    En hoop gewoon je innesteling bloeding.

Deel Deze Pagina