nog op tijd?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door liva87, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Ik had gister een goede ovulatie test te pakken.
    Maar door dat mijn man onverwacht moest werken hebben we niet kunnen klussen :(
    Hij was pas midden in de nacht thuis. Nu net getest en er is nog maar een heel licht streepje. Nu kunnen vanavond na 22.00 pas klussen. Ook ivm werk.
    Bah baal er van hij is altijd optijd thuis en nu hij nodig is ;)

Zou dit te laat zijn of nog zin hebben?

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Je kan het opzich gewoon proberen want beter wel dan niet. 24 uur na ei hoor je wel eens.

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    De kans is kleiner maar t zou misschien nog kunnen. Zou t gewoon doen

4. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 414073

Dankje we gaan het sowieso gezellig maken met een beetje geluk.

Eerste foto gister
    Tweede foto vandaag

Hopelijk nog op tijd

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Die van gisteren is ook niet positief.hij moet even donker of donkerder zijn, volgens beschrijvingen.Maar bij mij is dat ook niet het geval.En werd precies 14 dagen na de donkerste test ongesteld.Maar is niet echt positief geweest.Ik zou toch nog even door testen voor de zekerheid.

6. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    24-48 na je eerste positieve ovulatietest heb je je eisprong. Na eisprong is er nog max 24 uur voor bevruchting!

Als je eergisteren en vandaag nog klust maak je volgens mij nog steeds kans.

7. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    In het echt knalde hij gelijk. Na het indrogen werd hij vager/anders.
    En nu loopt die echt zichtbaar af. Vanavond dus maar klussen. En duimen dat het optijd is.

Iemand misschien ervaring?

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ze zijn pas positief als ze na opdrogen ook nog net zo donker of donkerder zijn ;) nat zijn ze altijd donkerder

9. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    De beschrijving zegt dat je binnnen 5 min moet lezen daarna is de uitslag niet meer betrouwbaar. De streep kwam gelijk en knalde uit het beeld. Die dag er voor duurde het zichtbaar langer en minder knal.
    Het loopt nu ook echt af dus denk dat het mijn piek was. Volgens mij is het ook bij iedere vrouw anders de hoeveelheid hormonen. Ik vond hem.behoorlijk knal. Dus hopen dat me eitje nog wacht op een zaadje. Anders volgende ronde weer een poging.

10. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    Mijn gyn zei vandaag dat hetbgeen zin heeft om na de eisprong te klussen

11. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Dat klopt! Maar als je gisteren had geklust en stel, je ei springt vandaag, dan kan het nog bevrucht worden! Temperatuur je ook?

Bij iedereen is het anders, maar toevallig had ik altijd 2 dgn na eerste positieve test, m'n eisprong.

12. buikje2

buikje2 Actief lid

30 mei 2014
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Valt me op dat het 2 verschillende testen zijn. Die van action waren bij mij steeds vaag en dan had ik van clearblue al een smiley. Dus zou wel dezelfde testen gebruiken anders weet je nog niks met zekerheid.

Heb je de dagen hiervoor wel geklust?

13. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Je ei springt 24-48 uur na een positieve ovulatietest dus het is zeker nog optijd. Succes! ;)

Deel Deze Pagina