Hoi hoi Ik had gister een goede ovulatie test te pakken. Maar door dat mijn man onverwacht moest werken hebben we niet kunnen klussen Hij was pas midden in de nacht thuis. Nu net getest en er is nog maar een heel licht streepje. Nu kunnen vanavond na 22.00 pas klussen. Ook ivm werk. Bah baal er van hij is altijd optijd thuis en nu hij nodig is Zou dit te laat zijn of nog zin hebben?
Bekijk bijlage 414073 Dankje we gaan het sowieso gezellig maken met een beetje geluk. Eerste foto gister Tweede foto vandaag Hopelijk nog op tijd
Die van gisteren is ook niet positief.hij moet even donker of donkerder zijn, volgens beschrijvingen.Maar bij mij is dat ook niet het geval.En werd precies 14 dagen na de donkerste test ongesteld.Maar is niet echt positief geweest.Ik zou toch nog even door testen voor de zekerheid.
24-48 na je eerste positieve ovulatietest heb je je eisprong. Na eisprong is er nog max 24 uur voor bevruchting! Als je eergisteren en vandaag nog klust maak je volgens mij nog steeds kans.
In het echt knalde hij gelijk. Na het indrogen werd hij vager/anders. En nu loopt die echt zichtbaar af. Vanavond dus maar klussen. En duimen dat het optijd is. Iemand misschien ervaring?
Ze zijn pas positief als ze na opdrogen ook nog net zo donker of donkerder zijn nat zijn ze altijd donkerder
De beschrijving zegt dat je binnnen 5 min moet lezen daarna is de uitslag niet meer betrouwbaar. De streep kwam gelijk en knalde uit het beeld. Die dag er voor duurde het zichtbaar langer en minder knal. Het loopt nu ook echt af dus denk dat het mijn piek was. Volgens mij is het ook bij iedere vrouw anders de hoeveelheid hormonen. Ik vond hem.behoorlijk knal. Dus hopen dat me eitje nog wacht op een zaadje. Anders volgende ronde weer een poging.
Dat klopt! Maar als je gisteren had geklust en stel, je ei springt vandaag, dan kan het nog bevrucht worden! Temperatuur je ook? Bij iedereen is het anders, maar toevallig had ik altijd 2 dgn na eerste positieve test, m'n eisprong.
Valt me op dat het 2 verschillende testen zijn. Die van action waren bij mij steeds vaag en dan had ik van clearblue al een smiley. Dus zou wel dezelfde testen gebruiken anders weet je nog niks met zekerheid. Heb je de dagen hiervoor wel geklust?