Hallo allemaal, Ik ben Willie en wij willen graag een kindje. Graag wil ik in contact komen met andere vrouwen (moeders) die dit ook willen. Graag hoor ik van jullie. Groetjes Willie
Welkom Willie, Ik ben ook nieuw op het forum. Uiteraard willen wij ook een kindje. Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil en vooral aan het kijken hoe mijn cyclus loopt. Volgens mijn berekeningen zou ik vandaag ongi moeten worden maar dat is niet het geval. Ik wacht rustig af. Zijn jullie al bewust aan het "knutselen" ?
Dag Willie, Spannend he, voor een kindje gaan! Kijk lekker even rond op de pagina en op het forum. Dan ontdek je waar je over mee kunt en wilt praten. Als je wilt, kun je een banner plaatsen in je handtekening, waarin je bijhoudt hoever je in je cyclus zit... als je dat al weet. Of je zet er wat anders neer wat je leuk of belangrijk vindt om te melden. Er worden heel wat afkortingen gebruikt op het forum, hier vind je de betekenissen: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/57211-gebruikte-afkortingen.html Veel plezier en welkom!
Welkom ! Hier ook begonnen met serieuze pogingen om zwanger te raken. De eerste ronde zit er net op voor ons. Niet echt geteld of gerekend nog, dus ik ben vandaag ook ongesteld geworden. Na een cyclus van 27 dagen. Dat is de eerste keer dat ik dat bij ga houden, nu kan ik een beetje gaan rekenen wanneer we volgende maand de meeste kans maken. Of het nu wel of niet gaat lukken voor ons, ik vind dit sowieso een spannende periode. En ik gun iedereen hier dat het snel raak mag zijn !
Hoi allemaal, Ook wij gaan voor een eerste kindje. Ik heb in december mijn spiraaltje laten verwijderen. Om mijn cyclus een beetje duidelijk in kaart te krijgen ben ik vorige week begonnen met ovulatietesten. Zaterdag "geknutseld", maandag positieve ovulatie en in de avond weer "geknutseld". Sinds gisteren last van wat lichte krampjes, licht zeurend gevoel in onderrug, wisselende stoelgang en bijna geen afscheiding zoals ik doorgaans wel altijd heb (behalve vlak voor de menstruatie, dan blijft het ook weg). Ik ga er voor alsnog niet van uit maar het is wel spannend.