Hallo allemaal, ik ben nieuw hier dus leek me zo netjes me even voor te stellen.. Ik ben Larissa en kwam via via op deze site. Gezellig! Vanaf september gestopt met anticonceptie, en bezig voor mijn eerste kindje. Helaas nog niet positief getest.. Had eerlijk gezegt gedacht dat het was sneller zou gaan. Nou zou ik aankomende zaterdag mijn eisprong moeten hebben, maar mijn Ovulatietest van vandaag geeft echt maar EEN streepje aan, ook geen lichte tweede.. Is dit heel raar?
Hallo! allereerst welkom! Volgens mij heeft de lichaam ook even nodig om te 'ontpillen' toch? Heb je wel een regelmatige cyclus vanaf dat je gestopt bent? Het kan heel snel gaan, maar het kan ook lang duren...
Hallo, dankje voor je reactie! Mijn cyclus is nu heel vast. Om de 4 weken, standaard op zondag, word ik nu ongesteld. Ik denk dat ik het gewoon wat tijd moet geven...
Wel fijn dat je direct zo'n regelmatige cyclus hebt! Ikzelf ovuleerde altijd in de derde week i.p.v. de tweede week. Maar inderdaad, goed klussen en geduld hebben!