Pff het zit niet mee had een heel licht streepje maar wel een streepje weet nu dus nog niets 😑en laatste testen waren echt knal wit weet nu dus niet of ik blij moet zijn of niet 🤔
Heb even gegoogeld op kruidvat test met tuurtstreepje maar deze is ongeveer zoals die van mij 😏
Dan lijkt ie mij positief! De kruidvat testjes drogen langzaam op, maar binnen 5 minuutjes een streepje klinkt erg goed! Nu duimen dat ze gaan oplopen
Ohh sorry ik zie nu pas dat dat niet je eigen foto is Maar als ie er zo uitziet en roze is, blijf ik bij bovenstaande
Het is geen knaller maar wel een streepje en een streep is en streep toch? Op de foto zie je hem minder als in het echt 🙂
Ik zie zeker een streepje maar kan het zo zijn dat je nog niet na je nod zit? Vind hem voor 2 a 3 dagen na nod niet heel duidelijk. Hoop dat hij mooi zal oplopen en dat er over 9 maanden een mooi wondertje zich zal laten zien.
Ik hoop dat de ClearBlue al zwanger aangeeft. Ik zou dan wel die met wekenindicator doen, die is iets gevoeliger dan de normale.