Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tassi, 9 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Hey allemaal. Ik zit me echt af te vragen wat er toch allemaal gebeurt in mn lichaam maar ook met mij... 3-10 gestopt met de yasmin pil en als mijn cyclus normaal is verder gegaan, zou ik rond de 10e mijn eisprong moeten hebben gehad en een paar dagen ervoor wel geklust. Ik heb sinds gisteren (voor eisprong ook al wel gehad) zo'n last van krampjes alleen nu constant! Gisteren ook wat last gehad tijdens het vrijen en last van boeren en geborrel in mn buik. Meer witter afscheiding heb ik sinds zaterdag ( dacht ff dat ik ongesteld was) Daarnaast zeurende pijn in onderrug, emotioneler (sinds vandaag) kan constant huilen, mn haar is vetter sinds laatste dagen en verder ben ik vooral moe en futloos!! Damn, zal dit allemaal Door het ontpillen komen? Grote kans natuurlijk maar blegh niet fijn hoor. Kan er zo weinig over zeggen hè, aangezien ik niet zeker weet wanneer mn eisprong is geweest. Vanaf gisteren gaan temperaturen (te laat natuurlijk) maar zat op 37,1 en nu op 37.2.

2. Tassi

Tassi Lid

9 okt 2016
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog niet helemaal knal positief maar de streepjes worden duidelijker 😊

Bijgevoegde bestanden:

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.118
    17.127
    113
    Wat fijn!! Heb je al een digitale gedaan?

4. Tassi

Tassi Lid

9 okt 2016
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog geen digitale gedaan hoorde dat die niet zo gevoelig zijn en dan vind ik ze best duur 🙄 dus heb besloten zondag weer te testen met kruidvat test en als die dan donkerder is een digitale te doen 😊

5. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Dat ziet er goed uit hoor meid. Je mag al best wel enthousiast zijn nu en ik feliciteer je bij deze want zo te zien ben je gewoon zwanger :)

6. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik dacht ooit ook een paar keer zwanger te zijn....voor mijn gevoel gevoelige borsten, huid onrustig, wat slijm etc. Bij mij bleek het helaas geen zwangerschap te zijn maar ik duim met jou mee!

7. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik zie m ook hoor, spannend!

8. Faithx

Faithx Actief lid

27 jul 2016
    147
    1
    16
    NULL
    NULL
    Oh yes wat fijn zeg! Hoeveel dpo teste je nou positief?

9. Tassi

Tassi Lid

9 okt 2016
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt om gek van te worden lopen die testen op begin ik vanmorgen te bloeden😔 denk dat het hem niet geworden is... maar ja weet nu wel waar ik aan toe ben denk ik dan maar.

10. CrossedFingers

CrossedFingers Actief lid

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap er niks van. Niet eens een donkere streep gehad... en over 7 dagen alweer menstruatie 😢

Gisterenavond misschien de piek? Kan dat zo snel gaan?
    Gisteren wel geklust, dus nu maar duimen dan....en aan de tarwekiemolie.

Bijgevoegde bestanden:

11. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Misschien kun je beter een eigen topic openen? Denk dat je daar meer antwoord krijgt;)

12. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Blijven je testen nog steeds oplopen? Dat je bloed verliest hoeft niet per definitie slecht nieuws te zijn. Heb je ook krampen?

13. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh, ik probeerde juist niet voor elke scheet die dwars zit een topic te openen 😂

14. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
  15. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, excuse me...dacht dat het een algemeen topic was. Niet bewust gedaan hoor.

16. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Volgens mij suggereer ik dat ook helemaal niet? Ik denk dat je mijn berichtje iets te negatief opvat :)

17. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat denk ik dan ook. Zand erover 😊 Succes allemaal 👍🏻

18. Tassi

Tassi Lid

9 okt 2016
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nog niet getest maar ben echt gewoon ongesteld heb verder geen krampen ofzo maar de hoeveelheid en hoe het er uitziet is gewoon een ongesteldheid had net de dokter gebeld en die zei als het bloeden gestopt is nog een test doen 😑

Deel Deze Pagina