Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Me and, 4 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Hallo allen,

Wij zijn momenteel bezig te klussen voor een 2e wondertje.
    Normaal gesproken voel ik zoals ze zeggen je eisprong, of in elk geval rond die tijd dat het mijn vruchtbare dagen zijn. Vreselijke steken, pijn, elke hobbel met de auto/fiets is een hel en hoesten of niesen is ook erg pijnlijk laag in mijn buik ten hoogte van mijn eierstokken. Zelfs lopen doet zeer.

Zou zondag/maandag dit weer gehad moeten hebben en mijn cyclus is exact elke maand 28 dagen. Nooit te laat.
    Kan het zo zijn dat je zwanger bent omdat je nu deze klachten niet hebt?

Is niets over te zeggen en toch hoop je dat iemand dit herkent en zegt dat het zou kunnen :)

Kortom geen geduld en hopen dat ik zwanger ben :D

2. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik snap je vraag niet helemaal goed. Bedoel je dat je je eisprong niet gevoeld zou hebben omdat het eitje bevrucht is? --> de pijn die je normaal voelt (ik heb er overigens nooit last van dus voel mn eisprong niet) is het groeien van de follikel, de pijn houdt dan op op het moment dat het eitje springt. Het eitje kan pas bevrucht worden nadat het gesprongen is. Dus het wel of niet voelen van een eisprong staat er los van of het bevrucht wordt of niet.

Of bedoel je dat je misschien al langer zwanger zou zijn en daarom deze maand geen eisprong hebt gehad? --> in dat geval zou je enkele weken geleden ook niet ongesteld geweest zijn, of hooguit een innestelingsbloeding gehad kunnen hebben die je hebt aangezien als menstruatie. In dat geval zou je nu al zo'n 5-6 weken moeten zijn, knalpositief moeten testen en misschien al wel andere kwaaltjes hebben (gevoelige borsten, moe, misselijk, etc).

Kan natuurlijk altijd dat je deze maand geen eisprong gehad hebt, elke vrouw kan dat wel eens overslaan, of dat je het deze keer gewoon niet gevoeld hebt, of dat je een keertje later bent.

Alleszins succes met het zwanger worden!

Me and vindt dit leuk.
  3. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Sorry voor mijn onduidelijkheid.
    Ik bedoel dat ik ongeduldig ben en ik normaal altijd dus de groei van follikel voel en deze keer dus niet. Nu sinds vanmiddag laat wel wat steken die herkenbaar zijn.
    Maar elke maand voel ik deze pijn, gaat geen maand voorbij dat ik het niet voel

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Klinkt dan als een late eisprong :).

Me and vindt dit leuk.
  5. Me and

Me and Actief lid