Goedemiddag dames, Afgelopen zaterdag heb ik mn 3de inseminatie gehad, echter werd ik in de avond wat grieperig.. Dit is niet zo gek, want mijn dochter is ziek terug gekomen van haar vader vandaan, ze heeft mij en mijn vriend dus aangestoken. Nu is zij aan de betere hand maar mijn vriend en ik helaas niet. Ik had geen koorts, wel een wat hogere temp telkens 37.8 en gister avond was hij 38.2, vanmorgen was ie weer 37.8. Verder heb ik wel het grieperige gevoel, hoest de longen uit mijn lijf.. Nou zou ik graag willen weten of dit nadelig is voor eventuele zwangerschap? Bedankt alvast!
Weet ik niet of het nadelig is maar ik raakte zwanger terwijl ik rondom m’n ovulatie hartstikke ziek was Het kan dus wel!
Ja ik heb zaterdag avond ovulatiepijn gevoelt Had vrijdags een positieve ovulatietest. Heb geen koorts, had jij dat wel?
Ja bij de tweede was mijn man net ziek geweest en ik was eigenlijk nog ziek maar toen ik een positieve ovu test had wel aan de beterende hand. Dus toch maar benut. Har koorts en voorhoofdholteontsteking ...
Oké ja ben t zaad is niks mis (ga ik vanuit) maakte me echt druk om mn eigen lijf, of dat dan niet de bevruchting en eventuele innesteling in de weg zou staan.
Ik heb ergens gelezen dat het juist voordelig kan zijn als je ziek bent want als je lijf bezig is met het bestrijden van een griepje zou het minder bezig zijn met het bestrijden van een zwangerschap
Als dat zo is dan is mn hoop weer terug hihi. Alle moed zakte me in de schoenen dat ik me steeds beroerder ging voelen, het zet alleen niet door.. het stagneert lijkt wel.. voel me nu niet slechter maar ook niet beter.. 1 voordeel heeft het wel, ben minder bezig met eventuele (schijn)symptomen mochten die zich voor gaan doen, had ik de afgelopen 2x wel, nu totaal niet!