zwanger worden

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Angel01, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gina18

    gina18 Bekend lid

    30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Maar als je zelf echt achter staat moetje het gewoon zelf weten denk ik dan :) als je maar goed rond kan komen zelf met je vriend.
     
  2. gina18

    gina18 Bekend lid

    30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
  3. Lievelief

    Lievelief Bekend lid

    2 nov 2007
    686
    1
    0
    Ben het met je eens hoor, maar ze verteld zelf dat ze het financieel gezien van haar ouders moet hebbem dan kan ze dus niet zelf rondkomen met haar vriend.
    Ik vind dat je eerst je eigen zaakjes op orde moet hebben en niet je ouders hiermee opzadelen! Vraag dan een broertje of zusje..
     
  4. gina18

    gina18 Bekend lid

    30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    ja dat is ook zo
     
  5. zonnestraal

    zonnestraal Niet meer actief

    Kan ik me helemaal in vinden.

    Vindt het persoonlijk niet helemaal de juiste instelling om afhankelijk te zijn van hulp. Of het nu je ouders zijn of anderen.

    Jij kiest voor een kindje en niet je ouders!
     
  6. waiting4you

    waiting4you Nieuw lid

    17 jan 2008
    4
    0
    0
    rotterdam
    Ik ben zelf ook 18 en wil ook heel graag een kindje ik ben hiervoor al zwanger geweest en was 7 weken zwanger toen ik een miskraam kreeg.
    En ik was toen ook bang voor de reactie van me moeder maar die ging er heel soepel mee om want ze was zelf ook 19 ou ik wordt over 2 weken 19.Me vriend en ik hebben samen besloten om dit jaar ons baby making project te maken en we hebben allebei lak aan wat mensen zullen zeggen want het zijn wij die voor het kindje gaan zorgen en iet die mensen je zal veel reacties vanaf buitenaf krijgen maar jah als jij een stabiel lven lijdt samen met jevriend dan moet je er gewoon voor gaan want ten slotte moet je jezelf gelukkig maken en als dat is met een kind erbij dan is dat jou keus. Ik hoop dat ik je eenbeetje verder heb geholpen.
     

Deel Deze Pagina