dames!hallo haha ik wilde even wat weten ik zit bij een instelling (omdat ik zwanger ben) en die kunnen mij urgentie anvragen etcetc alleen moet ik nu met aanvragen van een uitkering wachten omdat ik werk. maar volgens iemand (ok lid hiervan) kan k gwoon een uitkering aan vragen of iig een aanvulling.. omdat ik nu op me zelf wil en dat dus niet kan! heeft iemand hier antw op? gr
hoi hoi... als je een uitkering wil aanvragen terwijl je nog werkt gaat dat niet... je krijgt gewoon je loon en je zwangerschaps verlof wat betaald moet worden... zo niet dan kun je een WW uitkering aan vragen... dat kan alleen als je GEEN werk meer hebt en 6 maanden hebt gewerkt bij hetzelfde bedrijf... en als je dat niet hebt dan kun je een bijstandsuitkering aanvragen dat is heel erg weinig ongeveer iets van 200 euro per maand en 436 euro per maand als je je kindje hebt... zelf ben ik ook in aanraking gekomen met de bijstanduitkering... die zou je eventueel nu ook al kunnen aan vragen maar dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen veel plezier met je zwangerschap en het beste Gr Gwenda
hoi hoi zodra je je woning toegewezen krijgt kan je pas een uitkering aanvragen eerder niet erg stom geregeld allemaal maar weet nog dat ik op een woning wachte en dus geen inkomen had maar kreeg mooi niets extra's en moest dus invullen dat ik geen inkomen had bij woning zoeken dan kan je dus alleen kans maken op sociale huurwoningen meteen toen ik dus die woning had gekregen kon ik een aanvulling vragen en moet zeggen dat het toen snel geregeld was groetjes nathalie
jah ik heb gebelt maar ik kan pas geld ontvangen als ik bevallen ben! 450 euro... en dan nog een aanvulling ik kan niet eerder in aanmerking komen vanwege ik niet mishandelt word ofz egt belachelijk hoor! maargoed
Je kan altijd een uitkering aanvragen, en je hoort dan vanzelf of je het krijgt! Als je minder als 20 uur in de week werkt krijg je volges mij gewoon een aanvulling op je loon, tot het minimumloon. Ik zou zeggen, probeer het gewoon.
wij hebben ook een uitkering a 800 euro in de maand en me huur is al de helft van dat . en dan heb ik nog niet eens al mn vaste lasten opgenoemd en dan zijn we nu dus ook nog met zn 3e. uitkering is echt geen vetpot teminste niet voor mij
Ja,, (zie hierboven) Waarom blijf je niet gewoon werken. Ik vind het zelf veel prettiger om zelf te werken en niet afhankelijk te zijn van alle subsidies enzo.. xx