Vraagje over pijn in borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annegry91, 25 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annegry91

Annegry91 Actief lid

6 jun 2023
    168
    84
    28
    Vrouw
    Hoi,

ik heb misschien een stomme vraag; Elke maand heb ik last van mijn borsten voordat ik ongesteld word, maar kan dit bijvoorbeeld ook een symptoom zijn voor een zwangerschap?
    Ik heb 1 keer een miskraam gehad en had toen later pas zere borsten maar ook opgezwollen borsten.
    Nu doen ze alleen pijn (dit kan ook nog extra zijn door de Ovitrelle). Is er iemand die dit ook heeft gehad, dus pijnlijke maar geen opgezwollen borsten die toch zwanger bleek te zijn?

Groetjes!

2. Shalom

Shalom Niet meer actief

Ja hoor dat kan. Maar het kan ook dat je er geen last van hebt en zwanger blijkt (net als dat je veel last kan hebben en toch niet zwanger).

Bij beginnend zwangerschap en bij naderende menstruatie is er sprake van verandering van hormonen (bv verhoging progesteron) waardoor je bepaalde kwaaltjes ervaart. Bij een zwangerschap komt daar het hcg hormoon bij, die ook die kwaaltjes geeft. Als wat jij voelt van hcg komt zou je dat nu moeten kunnen zien adhv een test.

3. Annegry91

Annegry91 Actief lid

6 jun 2023
    168
    84
    28
    Vrouw
    Dankjewel en eigenlijk ook wel wat ik dacht.
    Ik kan nog geen test doen, want het is nog een paar dagen te vroeg. Vandaar ook mijn onzekerheid.

Deel Deze Pagina