Hallo meiden help ik zit ff met een vraag, ik heb net een testje gedaan want deze week is mijn NOD. ik heb de test van kruitvat gekocht nu verschijnt er een heel vaag streepje ( op zich wel duidelijk te zien) ik heb anderhalf uur geleden ook al geplast voor dat ik het testje heb gedaan. mijn vraag nu is kan ik dit als positief rekenen? streep is streep toch? er staat ook in de beschrijving dat het lichter kan zijn dan de controle streep! wie oh wie stelt mij gerust!
ik stel je gerust ja het kan zeker positief zijn! kan je er een foto van plaatsen in je album? in de beschrijving van de test staat 'ook als de streep zeer licht is deze als positief...' dus ik denk dat je zojuist positief hebt getest! he beste kan je over een paar dagen voor de zekerheid nog een keer kunnen testen. dan moet de streep als je zwanger bent duidelijker zijn. succes!
ik heb ook op mijn kruidvat test een heel licht blauw streepje (echt heel licht).. Ik had de test gisteren gedaan met middagurine en toen viel mij niet echt iets op (ik dacht negatief..) maar nadat ik erachter kwam dat mijn sensitest wel licht positief was keek ik nog eens naar mn kruidvat test en daar zag ik ook een heeeeeeeeeeeeeeeel licht 2e streepje (even dik als de controle streep en blauw van kleur..) Is hier ook van toepassing: streep=streep?
Gefeliciteeeeeeerd! En als je het echt niet vertrouwd, dan doe je over een paar dagen toch nog een testje.
Ja ik had ook een heeeeeeeeeeeel licht streepje op de kruidvattest, nieteens te zien op de foto.. En toch was ik zwanger. En hij was wel blauw en net zo dik als de controlestreep.
Nee indd.. zo is die van mij ook! Ik ga morgenvroeg nog eens testen met sensitest.. ben benieuwd! Slaaplekker allemaal xx
hoi allemaal! badankt voor de geruststelling! ongeduldig dat ik ben heb ik vanmorgen weer een testje gedaan met ochtendurine. hij gaf weer hetzelfde aan een heel licht blauw streepje even dik als de controlestreep ( joepie) ik ga vanmiddag nog een paar testjes kopen en die doe ik dan van de week nog een keer just to be sure! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Als je hem binnen de tijd afleest en een lichte blauwe streep ziet, ben je volgens mij zwanger. Ik heb ook wel eens een streep gehad op de kruitvattest, alleen na de officiele afleestijd. Toen was ik dus niet zwanger.
Hoi prinses ik heb hem zeker binnen de tijd afgelezen , hij was vrijwel meteen te zien , wel licht blauw. ik ben wel blij maar kan nog niet echt heel enthousiast zijn , ben nog een beetje voorzichtig. van de week doe ik nog een test en is deze dan ook pos. is dan spring ik een gat in de lucht hahah xxx
Hoi, Ik heb daarnet ook een testje gedaan van etos merk, had ook een tweede streep wel zeer licht maar zie toch dat de steep er staat en blauw is, durf eigenlijk nergens op te hopen. Iedereen die ik ken zegt dat je het voelt wanneer je zwanger bent maar ik heb dat geloof ik niet. Denk dat ik ook maandag pas ongi moet worden, weet mijn cyclus nog niet zo goed, was de 1e keer zonder pil, maar met condoom 32 dagen cyclus. Ben benieuwd
hoi sunnyangel alvast een voorzichtige felicitatie ik weet hou je , je voelt. ik heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben. het rommelt wel een beetje daar beneden en ik had van de week last van mijn darmen ( moeilijke stoelgang) maar voor de rest heb ik geen symtomen. ik dacht ook eerst dat het ontpillen was! maar mijn 2 testen zijn toch licht pos.
Heb net 2 nieuwe testen gehaald, ik wacht even af misschien dat ik maandag toch wel gewoon ongi word, zo niet dan doe ik dinsdag of woensdag ff een testje met ochtend urine, ik zeg ook nog niets van deze test tegen mijn man. Ik ga er ook maar van uit dat het niets is, het is pas onze 1e ronde en het lijkt me erg sterk dat het nu al prijs is. Stiekem hoop ik natuurlijk van wel, maar ga mezelf niet blij maken, want dan valt het strakjes misschien wel tegen. liefs
Zeker nog eens opnieuw testen! Ik heb bij kruidvat alleen nog maar vals positieve testen gehad, waar ik aanvankelijk ook heel blij mee was... Wil je niet ontmoedigen, maar ik zou toch even wachten op een duidelijk positieve test! Ik hoop dat je snel een super-positieve test in je handen hebt!
Hoi meiden ik heb nogmaals goed nieuws vertrouwde het niet zo na het berichtje van speeters en toen ben in een claer bleu digitale test gaan halen. bij mij kwam er vrijwel direct ZWANGER te staan. dus ik denk dat dit mij wel gerust stelt! bedankt in iedergeval voor jullie geruststellingen.
Prachtig, nu ben je meteen van je onzekerheid af! (Ik wou geen zwartkijker zijn hoor, maar ik was toen zo teleurgesteld omdat iedereen me zei dat ik zwanger was en het gewoon een valse test was, dat ik je dat wou besparen ) Een dikke proficiat!