hallo wie kan mij met spoed helpen aan een antwoord ik heb 2 antibiotica gehad en moest donderdag ongi worden maar nu dus 4 dagen overtijd kan het door de antibiotica komen of gewoonzwanger en testen
Het kan denk ik van alles zijn. De medicatie (heb je wel medicijnen gehad die je mag gebruiken als je zwanger wilt worden?), langere cyclus... of zwanger. Gewoon testen maar?
Hopelijk heb je over een paar dagen een duidelijke streep er bij. Of ga je niet meer testen? Maar voor zover: Gefeliciteerd!
hallo heb de dokters dienst maar es gebeld en die zij 99 procent dat je zwanger bent morgen maar ff naar de huisarts toe met urine
Hallo allemaal! pff heb nog steeds ongi buikpijnn vanaf dinsdag, woensdag moest ik eiegenlijk ongi worden maar nog niets te merken...ALLEen dan die rare buikpijn, als je zwanger bent kan dit dan voelen als ongi pijn? ik ga denk ik morgen ff een testje hallen... duim duim x
Heerlijk nieuws Gea. Aangezien je nu een topic hebt in ik ben zwanger doe ik deze dicht. Geniet van je zwangerschap. Groetjes, Elvira