hoi meiden, kunnen jullie is in mijn album kijken naar mijn zwangerschapstesten? de bovenste is volgens mij negatief en de 2 onderste positief wat denken jullie? ik heb ook nog een predictor test gedaan (staat niet op foto) kwam na een tijd ook een heel licht lijntje op. staat op bijsluiter dat je niet meer mag kijken na 30 min. heeft iemand van jullie ooit niet zwanger geweest en waar er toch een lijntje op de test kwam. wat denken jullie zwanger of niet? help
he guusje ik ken die testen niet hahaha maar ik zie wel een vaag streepje er naast alleen bij de onderste twee , maar ik weet niet precies waar de streepjes horen, maar zie aan de linker kant van het felle roze streepje een licht roze streepje liefs
Dat lijken mij eerder indrooglijntjes. Na hoeveel tijd kwamen de 2e streepjes? Want dit zijn dipsticks en daarmee krijg je binnen een half uur indrooglijntjes. Na een half uur mag je ze ook niet meer aflezen (zijn ze niet meer betrouwbaar) Als het een echt streepje zou zijn, dan komt die binnen 5 minuten. Zou dus gewoon morgen opnieuw testen en kijken wat ze doen. Ik ga duimen dat ze positief worden!
het zijn alle drie dezelfde testen. als het indrooglijntjes waren dan zou er op het bovenste toch ook een lijntje moeten zitten?
streep is streep lijkt mij. Maar het is nog heel pril dus erkan nog van alles gebeuren. Maar alsvast een voorzichtige felicitatie van mijn kant
nee inderdaad is dat alleen bij ovulatietest. op de bijsluiter staat ook een heel licht streepje is zwanger
bij een ovulatie test meet je LH en dat zit altijd in je urine alleen tijdens de eisprong meer. HCG heb je alleen maar in je urine als je zwanger bent. Dus ik zou zeggen zwanger! Maar toch nog voor de zeker heid over een paar dagen testen
zwanger hoor,anders heb je gewoon geen streep...gefeliciteerd!(enne over ene paar dagen en nog betere test doen,dan ben je zelf ook zeker)
heb o9ndertussen al 5 testen gedaan. 1 negatief, de eertse was 3 dagen geleden. daarna alles positief wel pas na een 10 min. ongeveer. maar zou toch sterk zijn als het allemaal indrooglijntjes waren he. zijn ook verschillende merken van testen. heb de cyclussen hiervoor ook die test gehad heb toen toch nooit zo een lijntje gezien hoor. wat denken jullie nog?
Ik denk ook dat ik je alvast voorzichtig kan feliciteren! Een streep is een streep toch? Inderdaad wat je zegt, als het een indrooglijntje is dan heeft die 1e test op de foto er ook 1.
Lijkt mij ook een duidelijk verhaal! Gefeliciflappert en doe voor de zekerheid over een paar daagjes nog een testje, dan weet je het helemaal zeker!