Had even een vraagje? Wie van jullie heeft langer dan 10 jaar de pil geslikt en was wel snel zwanger na stoppen met de pil? Ik heb namelijk 9 jaar de pil geslikt en laatste 2 jaar nuva-ring. We zitten nu in de 2e cyclus sinds we gestopt zijn en hoor van andere dat de kans klein is als je zo lang de pil hebt geslikt dat je dan snel zwanger raakt.
Hey hey Volgens mij doet het er helemaal niet toe hoelang je de pil genomen hebt.. Het hangt gewoon af van persoon tot persoon. Gemiddeld duurt het tussen de 4 en 6 maand voor je zwanger wordt. Mijn collega heeft ook 10jaar de pil genomen en die heeft middenin haar strip gestopt met de pil, en die was onmiddellijk zwanger! Ik ben even oud als haar, ook 10jaar de pil genomen, en ik zit nu in ronde 5.. Ik panikeer nog niet, hoor, gewoon geduld hebben. Enkel kijken naar jezelf, niet voortgaan op een ander! Je mag jezelf niet vergelijken met een ander, ieder lichaam is een individu apart met zijn eigen cyclus... wij duimen allemaal voor elkaar
21 jaar lang de pil geslikt, vanaf eind juli 2007 gestopt, zwanger van ei in oktober, 1e echte bewuste ronde. Is geeindigd in een MA + curettage, 4 volle maanden herstel, toen direct weer zwanger, geeindigd in MK, 1 normale menstruatie en nu weer raak. Voel me ietwat een fokdier
voila Het is niet omdat je al lang de pil neemt, dat het daarom lang zal duren vooraleer je zwanger bent..
Neehoor, maakt niks uit. Had ruim 12 jaar de pil geslikt en was zwanger in ronde 3. Het is nog heel normaal als je na 1 jaar zwanger raakt
Maak je niet druk hoor van te voren! Ik heb ook ruim 12 jaar de pil geslikt en de laatste 2 jaar ook de nuva-ring gebruikt. Ik was in de 5e ronde zwanger. Succes met zwanger worden!
hier ook 9 jaar de pil geslikt en was meteen de 1x zwanger.. helaas eindigde dit in een mk maar daar na weer snel zwanger(4 maanden) succes
ik heb 16 jaar de pil geslikt, en ben in de tweede ronde zwanger geraakt. helaas werd dat een miskraam. gelukkig ben ik nu, twee rondes verder, weer zwanger. in totaal vier rondes dus, vind ik best heel snel na zo lang pil slikken.
Ik denk dat het niet uit maakt hoe lang je aan de pil bent geweest. Voor ieder persoon is het verschillend wanneer ze zwanger raken.
Hoi, Ik heb veertien jaar de pil gebruikt. Nu zijn wij bezig met ronde 26. Heb er ook aan gedacht of het met de pil te maken kon hebben..
14 jaar de pil geslikt en meteen zwanger. Na de bevalling niet meer geslikt, maar in de tweede ronde voor een 2de zwanger. Dus het heeft er volgens mij weinig mee te maken.
Heb ook zo'n 12 jaar de pil gebruikt... ga nu stoppen! Ben erg benieuwd hoe snel m'n lichaam de cyclus weer oppakt. Was vroeger erg regelmatig ongesteld, kon er de klok op gelijk zetten , hopelijk is dat nog steeds zo!