Ik ben nog helemaal niks, ook nog niet gestopt met de pil. Nu nog een strip afmaken en dan nog eentje, en dan gaan we het proberen! Misschien kijk ik op het forum langs dit onderwerp, maar ik ga dus - logisch - eerst stoppen met roken. Het zal wel lastig worden, maar is het makkelijker als je weet dat je het voor een écht goed doel doet? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik ben gestopt met roken toen ik mijn laatste pil slikte. Als je stopt op het moment dat je ontdekt dat je zwanger bent ben je al minstens 4 weken zwanger en het begin is juist cruciaal,ik wil het nooit op mn geweten hebben dat door het roken iets mis zou gaan. Dus ik zeg " stoppen " ik heb er geen moment last van gehad, ik rookte al 12 jaar 1,5 pakje per dag maar als je het echt wil lukt het je ook Succes
Nou, waar ik me al niet druk om heb gemaakt. Het stoppen met roken stelt dus feitelijk niets voor, appeltje eitje. Misschien dat het scheelt als je weet waar je het voor doet, de bekende stok achter de deur. Inmiddels heb ik twee tickers op m`n bureaublad: 'nog een week en een dag tot volgende vruchtbare periode' en een voor het stoppen met roken: al 18 dagen gestopt met roken, 361 sigaretten niet gerookt, 57,90 bespaard. En eindelijk aanstaande zaterdag ook stoppen met de pil!