Hallo dames, Begin deze maand ben ik gestopt met de pil en heb ik mijn "ongesteldheid" gehad. Ik had van een vriendin, die ze niet meer nodig heeft, een doos ovualtietesten van de Action en van ClearBlue gekregen. Omdat ik zo nieuwsgierig ben ben ik gaan testen. De 12e heb ik de eerste gedaan van Action, negatief. De 13e negatief en vanmorgen ook nog dik negatief (heel licht streepje). Vandaag veel steken in mijn buik dus dacht vanavond, laat ik eens 1 van ClearBlue doen en wat denk je??? Een mooie !!! Niet verwacht dus vanavond maar even heel gezellig maken . Wat ik met dit topic wil bereiken? Even m'n ei kwijt . We willen het graag geheim houden voor onze omgeving maar was zo verbaasd en blij dat ik het even ergens kwijt moest. Mijn vriendin weet ook niet dat we al begonnen zijn met proberen. Nu begint het wachten en hopen weer... Wie kan eind van de maand ook testen?? Liefs In Afwachting
Je zegt "dik negatief (heel licht streepje)"....een heel licht streepje is niet dik negatief hoor! Ik heb die van de action naar alle tevredenheid gebruikt! Hopelijk kun je snel de andere test doen (die ik overigens ook van de Action had )
Sarah82x; Misschien niet helemaal de juiste woordkeus maar in elk geval voor mijn gevoel nog lang niet positief. Vandaar dat ik zo verbaasd was over de ClearBlue test. BabyAngel; haha, hopelijk blijft dit ei inderdaad nog lang bij mij
Zijn de testen van de action wel goed dan... Heb ze toevallig vandaag ook gekocht.. Ze lagen zomaar op de band hihi
Raar hé, dat je soms bij kassa staat en dat er dingen in je mandje zitten dat je denkt van hoe komt die daar nou Ik had vanmorgen met de Clearbleu weer een en ik vond de test van de Action nog niet positief. Wel een streepje maar heel licht vergeleken bij de teststreep. Maar ik zie hier op het forum ook Action testen voorbij komen die een streep hebben die net zo donker zijn als de teststreep.
Ik heb met de testen van Action ook echt een knalstreep. Zijn die van jou misschien over de datum? Ik zou overigens toch wel van de CB uitgaan hoor, deze testen zijn eigenlijk altijd goed.
Ja heel raar hihi . ik ga ze volgende week testen ik had een korte cycl dus ben benieuwd volgende week vakantie dochterlief is op vakantie met opa en oma duss klus weekje hihi letterlijk en figuurlijk hihi