Eindelijk na 1 1/2 jaar proberen ben ik ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zo blij dat ik het wel kan uitschreeuwen. Heb al eens eerder geplaatst dat het niet lukte en dat ik naar de gyneacoloog moest, maar nu is het toch gelukt zonder hulp! Was vanmorgen al vroeg wakker en mijn man zei, ga nou die test halen, dus gedaan. In een bakje geplast en de dipstick erin gedaan, en meteen kwam de horizontale streep en al gauw volgde de andere en natuurlijk de controlestreep, ik stond helemaal te shaken!!! rende naar boven en zei, ik ben zwanger geloof ik, dus meteen weer naar beneden gerend en toen bleek idd dat het kruis betekent dat je zwanger bent!!! Ik weet ook niet wanneer het gebeurd is, dus ik wou meteen een digitale kopen met de eventuele weken. En ook die gaf meteen aan zwanger, dus nu kon ik er niet meer omheen. later verscheen 2-3 weken en volgens de schema is dat 4-5 weken zwanger. Ik kan mijn geluk niet op, alhoewel ik wel realistisch blijf. Heb vanmiddag wel al een rompertje gekocht bij LIEF! hahaha. Had een afspraak bij de dokter Dinsdag omdat ik wil afvallen, maar nu kan ik die afspraak omzetten!!!! hahahaha Groetjes Chantal En ook aan alle andere dames GEFELICITEERD!!
Gefeliciteerd meid! Wat fijn dat het nog net voor de onderzoeken aan toch nog gelukt is! Heerlijk voor je!
Ik ben echt helemaal in de wolken! Maar dat zijn de meeste zwangere dames wel denk ik hahaha! Liefs Chantal