Zelfde zwangerschap, ander geslacht!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marloes89, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marloes89

Marloes89 Actief lid

13 sep 2013
    235
    0
    0
    Thuiszorg
    Almelo, Overijssel
    Hallo Allemaal,

Ik vraag mij af wie van jullie bij een volgende zwangerschap exact dezelfde zwangerschap heeft gehad, maar uiteindelijk toch een ander geslacht heeft gekregen?

Ik heb namelijk al een zoontje en omdat deze zwangerschap zoveel lijkt op mn vorige zwangerschap denk ik dat dit weer een jongen word. Al zegt het natuurlijk niet veel maar dat is mijn gevoel!

Groetjes Marloes

2. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ik herken het. Mijn zwangerschappen verliepen beide hetzelfde en heb eerst een zoon en daarna een dochter gekregen :)

Mijn buik zag er overigens bij beide zwangerschappen ook hetzelfde uit.

3. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Tot nu toe is mijn zwangerschap nu identiek aan de vorige. Misschien iets meer moe nu maar dan valt ook te wijten aan de kleine vent die nu rond rent en die ik dus niet had de eerste keer ;) maar nu krijg ik dus een meisje! Wil niet veel zeggen dus :)

4. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier 2 verschillende zwangerschappen en toch 2 meisjes.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.195
    113
    3 dezelfde zwangerschappen, 2 jongetjes, 1 meisje.

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Deze zwangerschap is heel anders dan de andere drie en toch krijgen we volgens de echo weer een meisje. De andere zijn ook allemaal meiden.

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hier tot nu toe toch drie verschillende zwangerschappen.

Wat de derde gaat worden weet ik niet, maar de eerste twee waren toch echt knulletjes :).

8. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Hier net zo.

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Yup, hier ook! Kwaaltjes ed zeggen niets over het geslacht ;)

10. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Deze zwanscherschap is voor mij zoveel rilexter en anders ik wist gelijk dat dit een jongen werd. Vorige was een meisje. En jahoor tis een jongen :)

11. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ligt er meer aan hoe je lichaam op t hcg hormoon reageert, hoe meer zwangerschappen hoe erger je er op reageert.

12. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Hier ook dezelfde zwangerschap. Bij beide in het begin erg misselijk geweest en moe. Heb al een dochter en krijg nu een zoontje. Moet wel zeggen dat ik nu dikker ben dan dat ik bij mijn dochter was maar ze zeggen dat dat met een 2e normaal is (plus ik was na 9 maanden weer zwanger, dus dan rekt het ook allemaal wat sneller mee zeggen ze).

13. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.120
    294
    83
    Pff, geen idee nog. Deze zwangerschap moe en misselijk. alleen ben ik iets minder uitgedijd. Mijn gevoel zegt dat het nu een jongen is.
    Bij mn dochter enorm uitgedijd, maar ook misselijk. Dus eigenlijk zijn het naar mijn idee gewoon dezelfde zwangerschappen.

14. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.120
    294
    83
    oh bah echt? Dan kan ik me vast voorbereiden als ik ooit zwanger mag worden van een 3e......

15. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.189
    823
    113
    Hoi,

Hier 2 dezelfde zwangerschappen, weinig kwaaltjes maar wel dezelfde en op dezelfde tijdstippen. Vindt spaghetti en rode sauzen weer afschuwelijk. Weer een groeiachterstand vanaf rond 30 weken, weer een druktemaker en verder voel ik me supergoed op wat rugklachten na maar dat hoort er bij de laatste weken. Rond dezelfde periode indalen (net voor 35 weken) Ben nu wel minder dik (was bij de eerste ook niet echt bol en vol). Bij de eerste 13 kg aangekomen en denk dat ik nu rond de 11 uit kom.

De eerste was een meisje en nu toch echt een jongen! Het enige verschil is dat mn huid er nu heel mooi uit ziet en bij de eerste kreeg ik wat pukkeltjes in de eerste twee maanden.

16. petra34

petra34 Niet meer actief

Eerste zwangerschap heel erg moe niet misselijk is een jongen en tweede zwangerschap niet moe, af en toe onpasselijk geweest in het 1 trimester en wat puistjes maar draag het zelfde een meisje

17. Elise1990

Elise1990 Actief lid

8 mei 2015
    185
    1
    16
    Vrouw
    Verzorgende ig
    Nieuwegein
    Hier alle 3 de zwangerschappen exact het zelfde , totaal geen enkel kwaaltje .. Alleen bekkenklachten .. Ooh en emotioneel wel een stuiterbal maargoed..

Eerste meisje
    Tweede jongen
    Derde weer een jongen !

Dus bij mij zegt het helemaal niks

18. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk topic!
    Mijn eerste twee zwangerschappen waren redelijk identiek en heb twee meisjes.
    Nu weer redelijk dezelfde zwangerschap. Ik voel me lichamelijk wel beter, maar dat komt eerder doordat ik minder werk en minder zwaar werk heb.
    Bij alle drie de zwangerschappen was ik tot week 16 misselijk. Dit is elke zwangerschap erger geworden. Ik denk dus dat het weer een meisje is.
    Maar als je hier de reactie lees, kan het ook best een jongen zijn!
    Nog 10 weken geduld...d

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    5 dezelfde zwangerschappen gehad (ook dezelfde buikvorm etc telkens) en heb gekregen:
    Jongen
    Meisje
    Jongen
    Meisje
    En deze is weer een jongen :)

20. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee hoor, dat klopt gelukkig niet :) Elke zwangerschap kan anders zijn, heeft niets met geslacht te maken en ook niet met eerdere zwangerschappen.

Deel Deze Pagina