Ik ben weer zwanger!! besef het nog steeds niet maar toch is het zo. moest de afgelopen dagen erg vaak plassen en dat had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. maar zwanger zijn nu??? nee joh kan niet de pendels zeggen vanaf aug. en we zijn er ook niet voor bezig geweest. gisteravond aan het werk plassen plassen plassen..goh nanc..wat straal jij vandaag zeg!!! en even later hangend met kotsneigingen boven de wc pot. toch maar ene testje doen dacht ik. nou vanmiddag met maddi boodschappen wezen halen en een test van de etos. thuis aangekomen maddi ff in de box gelegd en mama ging op een stokje plassen. 2 strepen. oo ok negatief. wilde net de doos weggooien toen ik de achterkant van de doos zag. 2 strepen betekent POSITIEF!!!!!!! viel bijna van de pot af en mn hart sprong zowat uit mijn lichaam. IK KON HET NIET GELOVEN!! nadat maddi wakker werd zijn we weer naar de winkel gegaan en heb ik 2 digitale testen 1 kruidvat en 1 predictor gehaald. nou allemaal zeggen zwanger. dikke donkere plusjes. ik weet alleen echt niet hoever ik ben aangezien mijn cyclus een enorme rotzooi was en ik dat echt niet meer kon bijhouden.