Binnenkort zal mijn bed op klossen moeten, nou in ieder geval dta vraag ik me af? Want de bovenkant van mijn matras is al 60 cm en dat zou 70 cm moeten zijn! Wat zouden jullie doen, ik ben bang dat het echt te hoog wordt! Zou ik het niet zo kunnen laten of bv een extra matras eronder... Gr
volgens mij maakt het niet uit hoe maar het moet voor de VK en de kraam minimaal 80cm hoog zijn, en dit doe je ongeveer met 37 weken. Het is idd heel hoog ik ben maar 1.65 en het een krat bier naast mn bed omdat ik er anders niet in kom Ik heb verhalen hier gelezen van mensen waar het niet omhoog kon oid en die werden dan ook niet in bed door de kraam geholpen...dus omhoog dat bed zou ik zeggen! succes (en breek je nek vooral niet )
niet moeilijk over doen geen hond die daar op let ze gaan er echt niet naast staan met een centimeter
mijn bed is met matras al 65 cm als het op klossen moet kom ik er helemaal niet meer in of uit. als ik nu al goed op me bed zit kom ik al niet met me voeten bij de grond laat staan als er klossen onder moeten
Jeetje joh die klossen....van het weekend 2 uur mee bezig geweest. wat een gedoe. Ons bed is een boxspring met 12 poten eronder die al niet van de stabielste zijn als je ze te vaak verplaatst etc. Het bed was al 55 cm hoog en nu met die klossen dus 80 cm! Ik kom er net in maar ga 's nachts bijna op mijn gezicht als ik eruit moet en niet voorzichtig ben! Kan ook wel een opstapje gebruiken.....pffff.... Een pluspunt...het is wel lekker opmaken dat bed zo.. Groetjes, M
Ikke heb het probleem dat mijn bed helemaal niet op klossen kan, maar bij de kraamweek van de 2e hebben ze me gewoon geholpen..was geen probleem. Moet wel zeggen dat ik het had aangegeven
Toen bij mijn eerste heb ik er een matras opgelegt (kunnen geen klossen of kratten onder, is goedgekeurd door vk en mevr van de intake van de kraamzorg) met een krukje ernaast om in en uit bed te kunnen. Doe dat straks weer jessica
Het is niet snel TE HOOG hoor. Vriendin van mij had haar bed op 1 meter hoog staan! Vond de (lange) kraamverzorgsters heerlijk. Dus gewoon doen die klossen. Gr. Dolfijn
Ik had speciaal het logeerbed omhoog gedaan. Volgens de intake-mevrouw van de kraamzorg, was dat geen probleem, alleen zou de kraamhulp ons bed dan niet verschonen. Ik ben op het bed bevallen, maar voor de cotrole hoefde ik helemaal niet speciaal op dat bed te gaan liggen. Na 2 dagen kwam de kraamhulp er zelf mee of ze dat bed even moest opruimen.....
ik heb uiteindelijk geen klossen gedaan, leek me zo'n gedoe met de boxspring. De kz heeft toen het bed niet opgemaakt, maar dit heeft mn mannetje gedaan. De vk wil het echter wel als je thuis wilt bevallen. Maar ik ging toch naar het ziekenhuis voor de bevalling.
bij mij net zo ik heb dan ook een ladder nodig en een opstapje bij me bed gaat niet want me slaapkamer is heel krap er kan al amper een nachtkastje naast me bed staan , wij hebben 2 losse matrassen anders gooien ze die andere matras maar boven op mijn matras als ze mij bv moeten verzorgen als dat tegen die tijd nodig mocht zijn.
Ik ben zelf ook maar klein 1.62 cm, dus ik zie het niet zo zitten een heel hoog bed. Wij slapen ook nog eens op zolder, dat gaat trouwens prima maar als het bed te hoog wordt ben ik bang dat ik mijn hoofd zal stoten tegen de schuine wanden. Ik beval in het z'huis en als de kraamverzorgster het bed niet op wil maken dan doet mijn man het met liefde, doet ie nu ook al dus.....geen probleem. Gr
Als je bed al redelijk hoog is, zoals je aangeeft, inderdaad gewoon een extra matras erbovenopgooien. Heb ik ook gedaan, ik zag er erg tegenop zo'n hoog bed, maar het valt reuze mee. En opmaken is zooooo makkelijk nu! Bijkomend voordeel: als je er een oud matras bovenop gooit, weet je ook zeker dat je goede matras niet per ongeluk vies wordt.
Ik hoef me hier nu natuurlijk nog niet druk over te maken, maar wij hebben een waterbed met hoge kastombouw. Kortom onmogelijk om op klossen te zetten. Heeft iemand hier ervaring mee? Liefs bd
Je moet sowieso iets regelen, want je mag niet in een waterbed bevallen volgens mij. Dus klossen hebben voor jou geen zin. Een vriendin van mij heeft een grote plank over haar waterbed heen gelegd (gehaald bij bouwmarkt) en daar een matras opgelegd. Zij vond het goed werken (al lijkt het mij niet heel lekker liggen) en de kraamzorg en vk vonden het ook prima.