Heeft iemand deze test wel s gebruikt? Ik heb m vanmorgen 9.45 uur gedaan en toen was hij negatief maar nu ik weer kijk zie ik een wazig streepje. Valse hoop of....?
Negatief.. na de afleestijd is de test niet meer betrouwbaar. Wil je het zeker weten, opnieuw testen.
Dat is de op dit forum veel gebruikte Kruidvat 2 voor 5 euro. Die moet je echt binnen de aangegeven tijd aflezen. Maar inderdaad, kun je een foto van de test plaatsen?
tja...als ik niet zwanger was bleef hij echt wit. ik heb nog nooit een valse streep gehad... zou morgen nog eens testen!
Het lukt niet om de foto bij te voegen Ik wacht het weekend wel af. Dan moet ik ongesteld worden. Zo niet, dan test ik maandag weer.
Zelf heb ik deze test ook gebruikt omdat hij heel gevoelig is. Als hij positief aangaf na de normale tijd is hij idd niet meer betrouwbaar, een paar dagen dagen wachten en opnieuw doen met ochtendurine.
Het klopt wat de meiden zeggen dat het na afleestijd niet meer geldig is. Maar ik heb deze testen ook gedaan en in het begin kwamen mijn strepen pas na afleestijd. Iemand hier op dit forum zei dat er afscheiding in je urine kan zitten dat dit proces vertraagd. Ik heb op hun advies de cb digital gedaan en die is positief.
heb je wel pas gekeken zo rond de 5 minuutjes nadat je je urine erin hebt gedaan?? en goed ook?? ik duim voor je!!! enne idd... foto?!?!
Ja ik heb vorige maand 5 dagen voor mijn NOD toen ook een KV test gedaan om 5.15. Zacht licht in de badkamer maar goed ik zag niets. Toen ik 's middags thuis kwam en hem zag liggen zag ik in de verte een streepje. Ik heb vaker een KV test gedaan en nooit een streepje na de afleestijd gehad. Dus altijd OMO WIT!! 2 dagen later weer getest en ik bleek zwanger.. maar goed dat is mijn verhaal pop.. Dus ik zou zeggen, test nog een keer...
Mijn ervaring is net als bij Evian, hij blijft omowit als ik niet zwanger ben, bij het minste beetje streep was ik toch echt zwanger hoor, hopelijk geldt dit voor jou ook, fijn weekend in CP.
Hier verscheen bij de 1e ook pas een streepje NA de afleestijd. Was toch echt zwanger. Zou het over een paar dagen nog een keer testen.
Even offtopic maar ik heb dankzij jouw bijna mn tablet aan gort geslagen omdat ik ervan overtuigd was dat er een beestje opliep