zwanger voor de 3x

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door boeboe, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    Zo dat lang geleden dat ik hier wat geschreven heb,

ik heb 2 mk's achter een gekregen vorig jaar..
    erg naar..daarna ben ik ook niet meer voor een zwangerschap gegaan..

nu slikte ik de afgelopen 3 maanden de pil, waardoor mijn sexlust verdween..
    ben dus gestopt met de pil, en het kwam weer terug
    nou hadden mijn mannetje en ik overlegd dat als ik zwanger zou raken dat het zo zal zijn en zo niet is ook geen ramp..

ongelovelijk..ik stop met de pil en ik ben gewoon zwanger..gelijk..
    nou ben ik bang, ik las nl, een artikel over Te vruchtbare vrouwen, dat houdt in dat elk verkeerd zaaddje (embyo) zich in kan nestellen..ik ben hier voor erg bang..ik ben er wel wat nuchterder in omdat ik denk..Ach mss gaat dit ook mis..

wilde het even kwijt..

2. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Van harte gefeliciteerd ! Ik hoop en duim dat je een plakbeeb hebt :D geniet van je zwangerschap!

3. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    dankjewell..wij hopen het ook..;)
    ik zie dat jij 13 weken bent?..jij ook gefeliciteerd...:) je 1e?
    ik zie dat je al wat narigheid acher de rug hebt..dus ik hoop echt dat je 29-8 mag bevallen van een super gezonr kind!!!

4. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Het gaat over vrouwen met herhaalde miskramen, dus 3 of meer miskramen. Voorlopig hoor jij daar nog niet bij!

Dus ga lekker genieten van je zwangerschap, de kans is veel groter dat het gewoon goed zit!!

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Gefeliciteerd probeer lekker te genieten er van ook al is het moeilijk

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Maak je geen zorgen. Ik ken het een beetje, waar mensen moeite doen om zwanger te raken, doen wij moeite om níet zwanger te raken. Maar ik heb twee gezonde kinderen, 1mk tussendoor. Ik wens je een fijne zwangerschap toe!

7. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ja dats waar na 3 mk's ..
    ik ga proberen te genieten..ik ben erg blij dat ik hier mijn hartje kan luchten..:)
    voor mij is het gewoon zo moeilijk..omdat ik bij de 2 mk's hoop had..nu ook wel hoor maar ik probeer niet teveel te hopen in deze oncekere periode..
    ik heb ook werkelijk geen idee hoe lang ik zwanger ben want ik ben gelijk na de pil in verwachting geraakt, kan iemand mij hiermee helpen om iig een beetje een indicatie te krijgen..ik denk zelf 4 weken ongeveer..

8. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik weet niet wanneer je gestopt bent met de pil? Maar volgens mij wordt je dan eerst ongesteld (dag 1 van je cyclus) en dan is je vruchtbaarste dag bij een gemiddelde cyclus zo rond dag 14 heb ik me laten vertellen;) dus dan zou je twee weken na het stoppen of een week na menstruatie zwanger moeten zijn geworden? Weet niet of je hier iets aan hebt.. Maar ik zal voor je duimen dat dit kleintje lekker blijft zitten!

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Gefeliciteerd meid!Probeer er van te genieten. Zwanger worden na mk's is altijd reuze spannend,maar probeer te ontspannen.Het komt vast goed!:D

10. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    @Indy,

ja dat dacht ik dus ook..dus ik denk nu zo,n 4 weken?..denk ik..maar ik wacht nog ff met de VK ik denk dat ik over 2 weken een afspraak ga maken..

@de rest..
    dank voor jullie felicitaties..:) ik hoop ook inderdaad dat ik deze mag voldragen..:)

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Na eerdere miskramen is de eerste periode gewoon heel erg zwaar.
    Bij mij ging de 3e zwangerschap goed (wel met gebruik van utrogestan bollen, vermoeden is een laag progesteron gehalte en een overgeprikkelde baarmoeder die voor bloedverlies zorgt) en bij mijn schoonzusje ging de 4e zwangerschap goed, zonder veranderingen. Bij haar denken ze ook aan over-vruchtbaar (alle keren de eerste maand aangeteld) maar gelukkig was de 4e keer een goede deling/vruchtje en heeft ze een mooie dochter nu :).

Sterkte deze weken, hopelijk met een heel mooi resultaat!

12. sabrina2

sabrina2 Niet meer actief

Ten eerste gefeliciteerd! Ik snap dat het meer spannend dan leuk is gezien de 2 mk. Maar de kans dat het nu goed gaat is veel groter dan dat het mis gaat! Ligt een beetje aan je leeftijd, maar die kon ik niet vinden ;).
    Herhaalde miskraam noem je het als het er 2 of meer zijn. In die groep val je dus wel, wat een reden zou zijn om voordat je zwanger wordt een keer naar de gynaecoloog te gaan voor wat onderzoek. Meestal wordt er geen oorzaak voor gevonden. Maar je bent nu al zwanger dus first things first! Tja, hoe lang? Hoe lang na de start van je menstrustie heb je de zwangerschapstest gedaan en was de eerste meteen positief? Bij een positieve test is de bevruchting minimaal 2 weken daarvoor geweest, dus als je getest hebt 4 weken na het begin van je menstruatie dan is het net als altijd: eerste dag van je laatste menstruatie invullen en dan weet je het nagenoeg.
    Ik duim voor je!

13. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    hey Bedankt voor je lieve reactie! kreeg er een glimlach van..:) hihi
    ik ben 32 wordt in dit jaar 33..
    ja ik had naar de gyna kunnen gaan na mijn 2e miskraam..maar hij zei dat het niet heel veel zin had..en ik had het na de 2e keer wel gezien met de medische wereld..ja nu weer zwanger bijna een jaar later en ja onzeker maar ja ik probeer er maar niet al teveel over na te denken..ik hoop gewoon dat alles goed gaat..doordat ik 2 mk's heb gehad wacht ik nog even en ga het volgens week bekend maken aan de dokter en vk..
    ja als ik het dan goed bereken ben ik uhhh ff kijken...24 jan. was geloof ik de 1e dag van mijn laatste menstruatie was op een woensdag..dus ik denk dan 4 weken??

14. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    die Utrogestan, denk je dat ik het ook zou kunnen hebben met mijn baarmoeder?..sorry ik heb er de ballen verstand van...ik ben zoooo blij voor jou dat de 3e keer goed is gegaan...was je niet onzeker? ik heb eerder moeilijk de hoop..klinkt erg naar..maar om mezelf verdriet te besparen..en je zus, gefeliciteerd..:) en jij ook..:)

15. sabrina2

sabrina2 Niet meer actief

Jippie, dan is de kans 80% dat het goed gaat, hartstikke groot dus!! Neem ik ff aan dat er geen oorzaak is, maar dat is meestal niet het geval dus. En niet roken he ;)?!
    Uterogestan zou ik nog niet doen, dat is niet bewezen effectief en nog een beetje vroeg na 'maar' 2 mk. Baadt het niet dan schaadt het niet geldt niet altijd met medicijnen... Wel zou je als je heel onzeker bent kunnen afspreken met je vk dat je vaker een echo krijgt op het begin. Maar als dat je juist onrustig maakt, vooral niet doen natuurlijk. Wat voor jou het beste voelt!

Deel Deze Pagina