zwanger zijn en het mysterie van het verdwenen beenhaar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fafa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ik ben nog niet zo ver.. maar heb pas geleden geschoren en nu zit het er alweer aan en veel donkerder :$ het mag bij mij ook wel wegblijven :D

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

whahahaha
    ik lijk wel een aapje
    door dat ik me niet lekker voel heb ik nog geen zin gehad om te scheren hihi ;)

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Huh.. Nu je het zegt! Ik scheer het al een paar dagen niet maar geen haartje te zien (ik voelde ook echt even aan mijn been, toen ik deze topic las:p)

Door de opname in het ziekenhuis en alles wat erbij kwam kijken is het me niet eens opgevallen!!! :D

4. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het grieot inderdaad wel allemaal wat langzamer, maar meiden dat doet de natuur toch niet slim??? Laat dan de onderkant gewoon kaal blijven in je zwangerschap, scheelt weer ongemakkelijk scheren.... oh snap het soms niet hoor...;)

Groetjes Claire

5. nienkuh

nienkuh Actief lid

17 jun 2010
    106
    0
    0
    Barneveld
    Had ik dat maar!! Op mijn benen valt het wel mee, ik heb juist een hele streep over mijn buik, vanaf net iets boven de navel tot aan schaamstreek zeg maar. Nooit eerder gehad, en ik baal er goed van. Dus niet zo'n zwangerschapslijntje, nee écht zwarte haartjes. Voel me net een vent soms! Hopelijk gaat dat na de bevalling wel weg...niet écht vrouwelijk dit

6. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Nou was het maar zo'n feest! bij mij lijkt het of mijn geschoren haren juist sneller terugkomen!! En ik ben ook 1 van de gelukkige die haartjes op de buik heeft gekregen..jippie :(

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik heb ook geen verschil gemerkt..helaas!
    Wel prachtige haartjes op m'n buik gekregen...brrrr

8. nienkuh

nienkuh Actief lid

17 jun 2010
    106
    0
    0
    Barneveld
    oh kijk ik ben in elk geval niet de enige ;)

9. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    haha, dat wil ik ook!

10. fafa

fafa Niet meer actief

grappig... als dit een beetje een representatieve steekproef is, is het volgens mij ongeveer gelijkelijk verdeeld: 1/3 heeft minder/geen beenhaar (en ander lichaamshaar) 1/3 juist meer en 1/3 merkt geen verschil.

ik ben in ieder geval gelukkig geen raar geval ;)

11. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    normaal gesproken heb ik apen benen, maar nu is het alsof ik bijna geen haar heb. geweldig maar ik weet ook dat het na de bevalling weer terug komt helaas.

12. Zina

Zina Niet meer actief

haha, ja hier ook een bijna haarloze. Snap er niks van maar ben er wel blij mee :D

13. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Haha, ja fantastisch! Bewonderde m'n benen gister nog! Laatste keer scheren was voor de zomervakantie!! Als je heel goed kijkt zie je een enkele haar, maar geen stoppels, en vooral kaal!

Maar ik weet al waar het heen is:p m'n buik!!
    M'n buik is zo 'behaard' als mijn armen! Zo gek!
    En ook daar beneden groeit het helaas harder en meer.. Tis 'breeder' geworden zegmaar :(

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

nou had ik dat maar hier is het letterlijk omgedraaid heb echt zo'n snelle haargroei nu en ook nog eens op mijn buik een streep totaal niet mooi/prettig!! :( maar het is voor een goede doel zeg ik maar :D

15. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    mijn haartjes hoef ik nu om de 4 weken te scheren.. maar mijn nagels groeien weer zo hard..

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahaha ik heb echt geen beenhaar meer! :D Ben er hartstikke blij mee hoor :D

Deel Deze Pagina