Ik ben nog niet zo ver.. maar heb pas geleden geschoren en nu zit het er alweer aan en veel donkerder het mag bij mij ook wel wegblijven
whahahaha ik lijk wel een aapje door dat ik me niet lekker voel heb ik nog geen zin gehad om te scheren hihi
Huh.. Nu je het zegt! Ik scheer het al een paar dagen niet maar geen haartje te zien (ik voelde ook echt even aan mijn been, toen ik deze topic las) Door de opname in het ziekenhuis en alles wat erbij kwam kijken is het me niet eens opgevallen!!!
Het grieot inderdaad wel allemaal wat langzamer, maar meiden dat doet de natuur toch niet slim??? Laat dan de onderkant gewoon kaal blijven in je zwangerschap, scheelt weer ongemakkelijk scheren.... oh snap het soms niet hoor... Groetjes Claire
Had ik dat maar!! Op mijn benen valt het wel mee, ik heb juist een hele streep over mijn buik, vanaf net iets boven de navel tot aan schaamstreek zeg maar. Nooit eerder gehad, en ik baal er goed van. Dus niet zo'n zwangerschapslijntje, nee écht zwarte haartjes. Voel me net een vent soms! Hopelijk gaat dat na de bevalling wel weg...niet écht vrouwelijk dit
Nou was het maar zo'n feest! bij mij lijkt het of mijn geschoren haren juist sneller terugkomen!! En ik ben ook 1 van de gelukkige die haartjes op de buik heeft gekregen..jippie
grappig... als dit een beetje een representatieve steekproef is, is het volgens mij ongeveer gelijkelijk verdeeld: 1/3 heeft minder/geen beenhaar (en ander lichaamshaar) 1/3 juist meer en 1/3 merkt geen verschil. ik ben in ieder geval gelukkig geen raar geval
normaal gesproken heb ik apen benen, maar nu is het alsof ik bijna geen haar heb. geweldig maar ik weet ook dat het na de bevalling weer terug komt helaas.
Haha, ja fantastisch! Bewonderde m'n benen gister nog! Laatste keer scheren was voor de zomervakantie!! Als je heel goed kijkt zie je een enkele haar, maar geen stoppels, en vooral kaal! Maar ik weet al waar het heen is m'n buik!! M'n buik is zo 'behaard' als mijn armen! Zo gek! En ook daar beneden groeit het helaas harder en meer.. Tis 'breeder' geworden zegmaar
nou had ik dat maar hier is het letterlijk omgedraaid heb echt zo'n snelle haargroei nu en ook nog eens op mijn buik een streep totaal niet mooi/prettig!! maar het is voor een goede doel zeg ik maar