hallo, Ik heb sinds een paar dagen last van mega rug pijn. Midden in de nacht word ik telkens wakker,en heb nu al twee nachten beneden in de kamer gezeten omdat ik van de pijn gewoon niet kon/kan slapen. Vannacht had ik ook telkens harde buiken,en dus die rug pijn. op een gegeven moment vanmorgen maar alle kussens tegen de wand gegooid,en daar tegen aan gaan zitten, en toen heb ik anderhalf uur kunnen slapen Zijn hier meiden die daar ook zo'n last van hebben? En hebben jullie tips om er vanaf te komen? had de dokter al gebeld,maar die zegt dat ik niks tegen de pijn mag nemen
Ik heb geen rugpijn, maar last vd heupen 's nachts weet soms ook niet hoe ik moet liggen. kost me erg veel slaap momenteel. geen idee wat er tegen te doen... denk dat het tijd wordt om te bevallen haha, dan is het wel over hoop ik
ik heb ook heel veel last van me rug.. ik kan ook niet slapen van pijn en heb ook continu harde buiken alsof het gaat beginnen..ik heb hier alleen last van wanneer ik een blaasonsteking heb en dit is nu alweer de 4e keer dat ik blaasonsteking heb. misschien moet je even je urine laten testen bij de huisarts?
Hallo, Ik heb ook erg veel last van lage rugpijn en dat zet door langs mijn billen en in mijn bovenbenen. In het ziekenhuis vertelde ze mij dat het eraan kan liggen dat de baby op een spier en/of zenuw ligt in de rug. En alles wordt natuurlijk ook weker. Succes ermee. Groetjes Angele
Das rot dames, laatste loodjes wegen t zwaarste helaas! Probeer eens lekker te ontspannen met een warme kersenpittenkussen of warme douche! Succes ermee
Hier ook hoor. Vannacht een paar keer wakker geworden van de pijn in mijn heupen, bekken en rug. Wat bij mij wel wat helpt, is rondjes draaien met mijn bekken. En dan zo wijd mogelijk, dus je bekken zo ver als je kan naar voren, opzij en naar achteren draaien. Ik had vannacht zooooooo'n zin om lekker op mijn buik te gaan liggen, dan is dat gebied rond mijn heupen voor mijn gevoel het meest ontlast. Ik heb zelfs even overwogen om een gat in mijn matras te maken voor mijn buik (misschien een idee om dat met een oud matras te doen)