Hallo allemaal, Ik heb een vraagje, ik had gisteren ineens 'savonds toen ik op de bank zat een soort zeurende buikkramp/pijn links en rechts onderin mijn buik, het was constant aanwezig en leek ook naar boven toe te gaan. Ik schrok me rot en dacht meteen dat het mis was. Ik had geen bloedverlies en het voelde ook niet menstruatiekramperig aan. Ik ben op bed gaan liggen en het is na een tijdje ook weer weggegaan, ik voel nu nog een beetje "spierpijn" Zou dit nu de beruchte bandenpijn kunnen zijn? Ik heb contact gehad met de vk maar die vond het nog te vroeg (bijna 15 weken). Ik kan er zelf niks anders van maken, blaasontsteking is het ook niet want dat heb ik pas gehad en dat voelde anders. Ik had vantevoren wel een beetje last van mijn darmen. Wie herkent dit?
Hoi Flo, ik had iets soortgelijks in het begin van mijn zwangerschap, waarbij ik bijna door de grond ging zo'n buikpijn had ik, maar bij was het mijn darmen maar het voelde heel anders. Ik werd er helemaal naar van. Bij mij kwam het denk ik omdat mijn maaltijden te groot waren en ik beter vaker wat kleins kon eten. Ik had t een paar weken en daarna was het over, ik eet nu nog steeds kleine maaltijden. Heb je dat al geprobeerd of denk je dat t heel wat anders is? Het is wel raar dat t op spierpijn lijkt want zo voelt bandenpijn idd! Liefs Miss Sil
ik had dat zelf rond de 12 weken, weet het nog goed het was met oud en nieuw. Was best een gemene pijn. Ik dacht zelf dat het bandenpijn was, maar heb toen het te lang duurde een paracetamolletje gepakt en dat hielp een heel stuk. En toen was het ook een paar dagen weg, later nog eens gehad (13/14 weken) en toen iets sneller een paracetamolletje gepakt en nadien eigenlijk geen last meer van gehad.
Heb het ook vanaf 15 weken en mijn VK noemt het gewoon bandenpijn. Je baarmoeder gaat nu flink groeien en daar heb je soms wat pijntjes bij. Kan verder geen kwaad.