stress en wat bruin verlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roosvb, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosvb

Roosvb Lid

19 mei 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Ik moet even mijn verhaal kwijt.. Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 4 maanden samen, maar we kennen elkaar al 3 jaar. Hij is getrouwd en ligt midden in scheiding.. Dit neemt veel stress met zich mee voor ons beide. We hebben voor elkaar gekozen, en ik ben nog maar pril zwanger (helemaal gewenst). Sinds afgelopen maandag wonen wij in een nieuw huis, ik ben de gehele dag druk in de weer geweest met het huis schoonmaken etc. etc. 'savonds voordat we naar bed gingen had ik op het toilet opeens wat bruin/rood verlies (alleen bij het afvegen, en het was maar een klein beetje). Ik schrok natuurlijk erg en heb de helenacht slecht geslapen....

Ondertussen is er heeeel veel gebeurt.. Mijn vriend twijfelt opeens over alles, over ons. Maar is nog wel blij met de zwangerschap. De afgelopen dagen heb ik bij mijn moeder geslapen om hem even de tijd te geven om tot zichzelf te komen, hij is namelijk zo erg in de war. Natuurlijk ben ik erg boos op hem. Hij twijfelt namelijk tussen zijn ex en mij.............. Ik snap best dat dit een logische reactie is maar dit is nu echt een beetje te laat & hij kan dit echt niet maken. Hij heeft mij het hele weekend in onzekerheid gelaten en tot vandaag weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben. Toen ik vanochtend naar het toilet ging zag ik dat er een streep bruin verlies in mijn slip zat. Ik heb daarna nog een paar keer gekeken, niks aan de hand, ook niet met afvegen.

Zal dit bruinverlies komen door de stress? Ik hoop zo dat alles ok is met het kindje. Deze situatie is al rottig genoeg! Ik hoor graag van jullie.

Liefs, Roos.

P.S. ik heb morgen een intake gesprek bij de vk, en donderdag de eerste echo (op eigen verzoek).

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Bruin verlies is eigenlijk altijd oud bloed dat nog weg moet. Zolang er geen bloedingen doorzetten is er niks aan de hand.

Echte stress is natuurlijk niet geweldig, maar ja.. Daar kun je ook niks aan doen

Deel Deze Pagina