Zwanger zijn en sex

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door annetske, 25 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valhalla

valhalla Niet meer actief

Goh, wou dat ik ook bij de mensen hoorde die er meer in hebben... Maar sinds mijn buik begint te groeien (en dat doet ie al een tijdje) heb ik er echt geen zin meer in. Deels moeheid, deels gewoon geen hormonen die die kant op staan, en ook die buik he :( Mijn man vindt het geen probleem en allemaal even mooi maar op een of andere manier kan ik er niet van genieten met die buik...

Maar het gekke is, als (áls :D) we het dan weer eens doen, vind ik het ook altijd wel weer fijn...

Wel vervelend, dacht lekker deze dagen, vrij en uitslapen dan komt het er vast wel weer van, heb ik twee dagen buikpijn en ben ik misselijk...

Maar gelukkig ben ik ook niet de enige... :D

2. Writer

Writer Niet meer actief

ik had eerste weken helemaal geen zin in bleggg steeds moe en vond niks aan

na week 20 begon het helemaal weer te komen ,had juist dan vee zin in haha , nu nog om de dag mag wel gebeuren :D en als je leest dat je baarmoeder soepel maakt en bevalling op gang kan komen heb je nog meer zin in haha :)

3. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Als mijn vriend er van onderen al bij zit dan heb ik totaal geen zin meer, als ik al zin had, wel raar hoor doe hormonen. Ik wilde dat ik bij degene hoorde die het nu juist super graag doen.

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Bij ons ook geen probleempjes. Zelfs met dikke buik (nog) niet.
    Een gewoon gezonde zwangerschap tegen gemeenschap kunnen, een gezond kind en gezonde baarmoeder kunnen zoiets gewoon verdragen.
    Denk dat het ook grotendeels iets 'geestelijks' is. Je bent wat vaker moe, je hebt zoveel gedachten in je hoofd, zou er niks gebeuren met de baby... en dat leidt vaak af van seks, denk ik wel eens.

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb gewoon geen zin. Ik denk er nu niet meer aan of de kleine er last van heeft als wij sex hebben. Bij mij onbreekt gewoon de zin.

6. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Bij mij is het al die tijd hetzelfde gebleven, maar nu begin ik opeens flink uit te dijen aan alle kanten en voel me zo lomp als een pinguin op het droge. Ik voel me totaal niet meer aantrekkelijk en met mijn rug en bekken niet in orde en superpijnlijk.... nee... mij moet ie even met rust laten. En ik voel me er niet eens schuldig over haha.. hij heeft er immers ook wel zijn aandeel in gehad, ik ben niet in mijn eentje zwanger zeg ik altijd maar wanneer mijn man loopt te zeuren over dat ik geen zin heb, of wanneer hij zeurt over het feit dat ik enorm prikkelbaar ben O:)
    Hij heeft het maar even te pikken, en hij moet het ook niet wagen om met me in discussie te gaan erover :evil: Ik heb het lichamelijk enorm zwaar met iets wat ook ZIJN kind is... en als ik daardoor geen zin heb in sex of sagrijnig ben... tjaaaa.... hahahaha... *mean!*

7. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    ik zit nog maar in het begin van mijn zwangerschap.. maar als ik straks een flinke buik heb zijn mijn vriend en ik creatief genoeg om wat te verzinnen.. :) we maken er nu al regelmatuig grappen over , lig helemaal in een deuk als ik dat zo voor me zie.. nu maar hopen dat ik dat dan ook nog doe :)

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik durfde in het begin niet vanwege bloedverlies en was ook erg moe. We deden wel andere dingen zeg maar, maar ook niet zoveel.

Een aantal weken terug had ik opeens wel heel veel zin om wat verder te gaan, ondanks dat de baby druk aan het bewegen was. Maar nu vindt vriendlief het eng ;).

Ach, zo kunnen we ook wel van elkaar genieten en over een paar maandjes staat hopelijk niets ons meer in de weg! ;)

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mijn vriend wil nu niet, omdat hij het een vies idee vindt, dat als de bevalling begint, er anderen met hun neus bovenop zitten. hahahaha, zeker bang dat iemand zin in vis krijgt! ;) Ghehehehe!

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Tja, ze zeggen wel eens dat er in sperma een stofje zit dat de bevalling op kan wekken. Beetje vies idee wel als dat dan ook zo is, al denk ik dat verloskundigen het wel vaker hebben meegemaakt en er waarschijnlijk toch niets van terug zien ;). Maar ja, het idee...

Het lijkt me trouwens niet moeilijk, sex met dikke buik. Als vrouw bovenop heb je toch geen last van die buik? Maar goed, ik geloof niet dat we dat hier nog gaan ervaren ;).

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk dat het er aan ligt, hoe dik de buik van je vriend is. Of zou dat niets uitmaken? Hahahahaha1 ;)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ja, had ik nog niet aan gedacht! Met 2 dikke buiken wordt het natuurlijk wat lastiger ;).
    Maar vriendlief heeft een plat buikje... Misschien kijken of ik hem morgen zover kan krijgen, ben wel toe aan bevallen ;).

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Waarom wachten tot morgen? ;)
    Veel plezier in ieder geval.

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zit even helemaal niet lekker in mijn vel door de jeuk, mijn hele huid jeukt en doet pijn :( (door de wondjes van het krabben).

Morgen hopelijk een iets betere dag, dus wie weet ;).

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik hoop het voor je! Vervelend die jeuk.

16. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Haha je bent echt niet de enige hoor, ik kan er ook geen genoeg van krijgen :oops:

Liefs Mariska

17. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Nog niet bevallen dus......... :cry:

Sterkte met de jeuk.
    Zeker geen pretje, pijn is niet fijn, maar jeuk is ook niet leuk.
    Hopelijk trekt het straks snel weg als je baby er is.

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Toen ze het schreef was het woensdag. In twee dagen kan veel gebeuren. Dus misschien heeft ze haar kindje al in haar armen. :)

19. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    Gezelligste stadje i
    Ze was gisteren nog hier op het forum.

Maar inderdaad, in één nachtje kan er ook een hoop veranderen! 8)

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    In t begin niet veel zin, was moe en heeeel erg misselijk, haha dus nee voor mij geen sex.

Maar nu sinds enige maanden wel weer hoor. T is alleen soms wel ff aanpassen ivm mn buik en mn man vond het eerst ook wel wat eng ivm de beeb en eventueel bloedbverlies ofzo. Maar nu we weten dat het goed gaat wel weer sex.

Enneh je hoeft toch ook niet perse "echte seks" te hebben, waarmee ik bedoel dat hij in je komt, je kunt elkaar (of hem) ook op andere manieren verwennen. Dat heb ik wel gedaan...dat was niet teveel gedoe en kostte weinig inspanning en je geniet dan wel van elkaar! :D

Succes!

Deel Deze Pagina