He meiden, Lief dat jullie aan me denken! Maar afgelopen nacht heeft alleen maar geen slaap en veel jeuk opgeleverd . Doe mij inderdaad maar pijn, daar kan je nog een paracetamolletje tegen innemen, tegen de jeuk werkt eigenlijk niets. Ja, bevallen, dan is het binnen een paar dagen weg. Maar probeer dat die baby maar eens wijs te maken . De verloskundige heeft de baby ook nog maar eens toegesproken, hopelijk luistert hij/zij wel naar haar (naar ons tot nu toe niet ). Tja en sex, moet er even helemaal niet aan denken, even geen gedoe aan mijn lijf hoor, die paar keer per week bij de verloskundige is wel genoeg. Heb ook al genoeg harde buiken zonder sex inmiddels, dus wat dat betreft is het niet nodig. En papa moet baby maar op een andere manier proberen eruit te krijgen . Liefs, Snoopy
Heel veel succes ermee, het is stomvervelend als je niet slaapt. Je wordt er zoooooow gammel van. Dit is toch wel je eerste he, dus je hebt nog geen kleine om je heen die je moet verzorgen? Want dan kun je proberen om overdag nog es wat weg te zakken... Zelf slaap ik ook heel slecht, maar dat heeft eigenlijk helemaal geen reden: ik lig nog lekker, heb geen pijn, geen jeuk, geen zuurbranden, alleen lig ik de meeste nachten 1 tot 4 uren wakker. Stom he? Gelukkig kan het nu nooit echt lang meer duren. Hooguit nog een dag of tien (niet te hopen voor je) maar dan zal het toch echt komen hoor. D'r is d'r nog nooit eentje blijven zitten, zeggen de mensen hier in mijn omgeving vaak.
Thanks meiden! Ik slaap hooguit 2-3 uur per etmaal, gisteren toevallig eens 6 uur en wat was ik opgeknapt! Maar ik stort gelijk weer in na een slechte nacht, het komt dan extra hard aan. Het is de eerste, maar overdag slapen lukt ook nauwelijks. Het probleem is, dat zodra ik in slaap val, mijn lichaam opwarmt en ik dan wakker word van de jeuk. En dat is meestal na een half uur tot een uur. En daarna slapen lukt echt niet meer. En zodoende slaap ik 's nachts ongeveer 2 uur en soms overdag een uurtje. En met heel veel geluk slaap ik de hele ochtend telkens even, waardoor ik ook weer zo'n 2-3 uur pak. Maar dat is zo'n 1x per week. Maar ik moet wel zeggen dat ik niet had verwacht dat een mens zoveel aankan. Want al word ik er soms wanhopig van, ik trek het allemaal nog wel redelijk, eigenlijk steeds beter. En met de kerst vond de familie zelfs dat ik er goed uitzag en dat met in totaal zo'n 15 uur slaap de week ervoor! En ach, ik weet waar ik het voor doe en inderdaad, nog maar hooguit 10 dagen. Ik geniet gelukkig nog volop van de baby, die lekker druk is in mijn buik. Begint wel steeds meer pijn te doen (vooral het geduw tegen mijn blaas), maar dan nog vind ik het geweldig. Maar ik kijk dus ook heeeel erg uit naar de bevalling! Hoe langer het duurt, hoe onwerkelijker ik het vind dat er straks toch echt een baby uit gaat komen! Liefs, Snoopy
Vorige zwangerschap was ik net een lopende sexbom. kon er geen genoeg van krijgen en deze x ben ik alleen maar moe, en doet't me niets. Ik heb nu ook last van dat gevoelloze zoals iemand anders al omschreef. M'n man vindt het niet echt leuk, al spreekt hij het niet zo uit. Soms als ik een beetje puf heb, laat ik hem z'n gang gaan. Maar echt genieten... nee dat lukt me momenteel ook niet. Niet alleen voor hem frustrerend, maar ik vind het zelf eigenlijk ook wel jammer.. Ach 't komt wel weer denk ik.
Momenteel heb ik er geen zin in, mijn hoofd staat er totaal niet na en ook de misselijkheid heeft nu de overhand. Ik hoop dat het wel een beetje kan gaan veranderen want mijn partner zit er best wel een beetje mee. Af en toe geef ik zijn zin wel hoor, maar gelukkig begrijpt hij ook wel dat het niet gaat als ik me echt niet lekker voel...