Zwanger zijn en... SEXY?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rainbow1984, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Voel me ook niet erg sexy met die buik. Hoewel ik heus wel weet dat het er bij hoort en dat het geen vet is, blijf ik ook elke keer met een oog dicht naar de weegschaal kijken. Het moet er ook weer af. Daarentegen let ik totaal niet op wat ik eet, wil mijn lijf en de beeb wel geven waar ze om vragen.

Het valt ook allemaal wel mee, heb er net 8 kilo bij bij 30 weken. En buiten mijn buikje is alles nog hoe het was. Maar sexy vind ik het niet. Was wel heel trots op mijn grote boezem. Daar wil ook best nog wel mee pronken. Alleen dat ik sinds een week ook een beetje lek daar maakt het er ook niet sexier op...

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ben trouwens apetrots op mijn buikkie hoor. En heb het er graag voor over. Das alleen wat anders dan sexy.

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik heb gekeken, en je hebt gelijk, dat is wel toonbaar, ik heb wel hier en daar gekeken, maar kwam alleen maar bij van die broeken waarvan ik dacht dat past gewoon totaal niet bij mij.

4. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Tot nu toe voel ik me nog sexy, ook nie altijd maar ik heb een paar mooie outfitjes en zoals vandaag , het zonnetje scheen mooi en ik liep rond in een mooi kleedje met een haksandaaltje onder. Er werd zelfs gefloten naar me :) En men vriend heeft al meerdere keer gezegt, meeste vrouwen worden nie knapper als ze dikker wordt maar jij wel, ik krijg dagelijks te hore hoe sexy ik ben van hem dus das ook wel leuk :)

5. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Na de bevalling van Britt ben ik met veel moeite uiteindelijk nog 5 kilo onder mijn oorspronkelijke gewicht teruggekomen. Paste alles weer en zat weer goed in mijn vel, en voelde me weer sexy. Alles stond weer en ik was weer ik.

Nu ben ik bijna op de helft van nummer 2....6 kilo aangekomen....borsten zijn mega....en ik verander weer helemaal. Ben er beretrots op dat er weer een wondertje in me groeit maar heb er wel moeite mee dat ik weer zo verander. Dus ik vind mijn buik supermooi, maar voel me echt niet sexy.

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mijn gezicht heeft een kleur (normaal ben ik lijk bleek maar nu dus roze wangen) Mn haar is 2 x zo dik...en dat was al n hele bos en tot aan mn kont...dus tja. Mn zelfvertrouwen heeft n boost gekregen en dat zal ook wel uitstralen (door de hormoontjes heb ik wonder boven wonder geen last meer van mn chronische depressiviteit ofwel dysthyme...hopelijk blijft dit effect lang hangen!)
    En ik heb meer sjans dan anders ondanks mn dikke buik (en geloof me die is al DIK!) Was vooral even slikken toen ik in de gaten kreeg dat n collega van mn man waar we op visite waren maar bleef staren...
    Dus...ik denk dat ik hier uit kan concluderen dat ik sexy ben?
    Ook mn vriend kan zn handen maar niet thuis houden (en ik heb op t moment weer ff niet zo heel veel zin :rolleyes: Maar gelukkig verschilt dat van tijd tot tijd dus hij komt echt niks te kort :p)

7. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Sexy weet ik niet, maar ik heb me nog nooit zo mooi gevoeld als toen ik zwanger was. Die dikke toeter en dat opgeblazen gezicht stond me super!

8. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ach meiden.. die paar kilootjes traien we er straks zo weer af toch :) mij maakt het niet zoveel uit.. telkens als ik naar mn buik kijk voel ik me intens gelukkig.. ons kleine mooie meisje woont daarin.. !

sexy zijn komt straks wel weer.. haha..
    enne kan me haast ook niet voorstellen dat wanneer je met de laatste loodjes bezig bent, je buik zwaar aanvoelt en allerlei andere ongemakken.. en je waggelt door de stad.. dat je je dan sexy voelt :)

9. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Nu is het gevoel toch wel aan het weggaan bij mij ja.

Tussen de 3-6e maand, voelde ik mij best sexy met zo'n beginnend buikje. Iedereen kon zien dat ik zwanger was, en gaf er complimentjes over.
    Vanaf 7-8 maanden kreeg ik er meer last van, en voelde ik mij ook minder goed in mijn vel. Misschien daarmee dat ik me ook niet meer sexy voel, door al die ongemakken ;)

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik zou nou niet meteen zeggen, dat ik mezelf sexy vind. Maar ik vind mezelf wel mooier dan voorheen.
    Ik durfde nooit strakke truitjes te dragen, want ik heb (lees;had) redelijk neuk-teugels. Door m'n (giga) buik is dit allemaal weggetrokken en heb ik daar bijna niets meer zitten! Dus nu kan ik lekker strakke truitjes dragen! Platte schoenen heb ik altijd gedragen en heb voor het eerst ook leuke kleding in de kast hangen!

Alleen moet ik wel zeggen, dat als ik van de bank opsta om wat te drinken te pakken in de keuken en ik waggel daarheen, dat ik me wel iets minder aantrekkelijk vind, hihi.

11. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    Mag ik even zeggen dat ik het absoluut zonde vind dat iedereen ineens zijn rokjes de deur uit doet?! Je bent zwanger en ik vind dat sexy! Je kan toch nog best rokjes aan?

Ik voel mezelf heel sexy en ik vind die buik bij zwangere vrouwen altijd prachtig staan! Ik vind het echt het toppunt van vrouwelijk! En mijn vriend denkt er precies hetzelfde over.

Dat je zwanger bent, wil niet zeggen dat je geen leuke, sexy kleding meer aankan! er is genoeg te koop!

Logisch dat je je momenten hebt dat je je niet sexy voelt, maar zeg nou eerlijk, dat had je daarvoor toch ook?

Dus meiden: gooi je rokjes niet weg!

12. Anique

Anique Niet meer actief

Nee, ik vind mezelf ABSOLUUT NIET sexy tijdens de zwangerschap. M'n gezicht is een en al puistjes en meeetertjes geworden (die had ik al, maar nu NOG erger), en ik had al een kleine onderkin, maar die is nu 2 keer zo groot geworden. Verder is m'n huid op de rest van m'n lichaam heel vlekkerig en gevoelig geworden en is het ook vaak schilferig dus nee sexy voel ik me niet, maar ik lijdt er niet onder hoor ofzo.... het hoort er gewoon allemaal even bij... en voor mij zit het er als het goed is bijna op, en dan hoop ik dat alles weer snel wat beter wordt na de zwangerschap...
    Maar goed, ik moet ook zeggen dat ik me voor mijn zwangerschap ook niet zo vaak sexy voelde hoor.
    :(

13. peetjuh

peetjuh Lid

11 sep 2007
    92
    0
    0
    nee voel me echt niet sexy terwijl me vriend me dat wel vind...zegt ie haha

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik voel me best oke hoor, maar ben nogal gauw moe en heb hoofdpijn dus om mijn eigen gevoel van lamlendigheid om te draaien, doe ik wat leuks met mijn haar en kleed ik mezelf wat leuker aan.

Staat heel mooi een zwangere vrouw met een strakker truitje of een babydoll truitje, mooi strakke spijkerbroek met een paar laarzen of pumps erbij.

Super sexy!

Vind iedereen toch mooi ;)

15. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Sexy............................ wat is dat? :D :D :D :D

16. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Vooraan de zwangerschap voelde ik me wel sexy nog, klein buikje, geen striae en alles was even dun als daarvoor maar tegen het einde van de zwangerschap had ik echt een mega-buik (ik ben klein en was mager), ik voelde me toen zo ontzettend lomp maar goed, die dikheid was ergens goed voor ;) ;)

17. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Afgezien de laatste weken van de zwangerschap (toen was ik echt een soort van olifant...) heb ik me heel vrouwelijk gevoeld tijdens de zwangerschap. Sexy zou ik het niet noemen, meer op en top vrouw.

Pim

18. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Sexy....
    Ehm... nee, niet sexy op de manier als voorheen.
    Helemaal niet als ik (zoals ik net ergens las) opsta en waggelend en mn rug ondersteunend richting de keuken loop of zo :(

Wel ben ik apetrots op mn buikie, die netjes strak is, en heb nog best een beetje taille.
    Hakken gaan niet meer voor me, en rokjes passen me niet meer (kan geen positiekleding kopen hier en heb alleen wat broeken). Wel wat leuke shirts, maar niet bijzonder.
    Mn man is vooral ook heel trots met zn zwangere vrouwtje naast hem maar denk niet dat hij het buitengewoon sexy vindt. Mooi en vertederend denk ik. Zijn vrouwtje, zijn kindje.

Dus niet echt sexy, maar wel buitengewoon mooi.

Echt sexy komt wel weer hoor...
    Lekker weer sporten, rokjes, hakken... Voor alles en tijd....
    Sexy zit ook tussen je oren denk ik: misschien als je zwanger bent sta je anders in de wereld dan wanneer je niet zwanger bent, als je niet zwanger bent pronk je toch automatisch wat meer met je lijf (biologische reden)?

19. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Sinds enkele maanden vind ik mezelf alles behalve aantrekkelijk, maar m'n vriend heeft er weliswaar geen probleem mee en vindt het juist wel mooi staan. Maar als we sex hebben doe ik liever alle lichten uit haha. Ik blijf dan wel strakke t-shirts en truitjes dragen want die positiekledij die erg los zit maakt het allemaal nog zwaarder lijken. Maar ach ik vind het nu allemaal wel bijzonder eigenlijk en na de bevalling zal ik wel weer mijn maatje terug hebben.

20. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja wat is sexy, ik ben niet zo'n type die zegt van ik zie er goed of leuk uit of wat dan ook vindt ik altijd zo "stom" staan weet niet hoe ik het moet omschrijven maar ja, als ik heel eerlijk ben vond ik mezelf (en Ed zeer zeker) best wel sexy toen ik zwanger was...

ben niet zo iemand die met van die aftandse wijde oversized joggingbroeken gaat lopen (wat ik heel heel vaak zie) met een of ander big shirt erover...

ik probeer me tijdens mijn zwangerschap "zo normaal" mogelijk te kleden voor zover dat mogeijk is natuurlijk...

kocht gewoon leuke zwangerschapsbroeken bij de H&M e.d. en daarboven een leuk shirtje met een buikband, heb zelfs toen ik bijna "op alle dag" liep een zwart mini rokje aangehad (goed elastisch) leuk sexy zwart truitje met een leuke legging eronder en mijn hoge zwarte laarzen...kan je vertellen dat menigeen zijn ogen uitkeek en sommige zelfs hun bewondering uitspraken dat ik er "zo goed" uitzag

ja waarom niet? als je je goed voelt straal je dat meestal ook uit, al heb ik zelf ook wel eens dagen gehad dat ik liever in mijn bed bleef liggen met mijn oversized joggingbroek, maar ik krijg het niet over mijn hart om daarmee "de straat" op te gaan ;) binnenhuis vindt ik het nog tot daar aan toe als ik mezelf niet "je van het" voel maar verders vindt ik het (aard van het beestje denk ik) niet meer dan normaal dat je je "gewoon" kunt blijven kleden zoals je altijd doet...

sterker nog heb ik tijdens mijn zwangerschap echt dagen gehad dat ik me "beter" voelde dan voor de zwangerschap en dat ik het idee had er "beter" uit te zien dan "normaal" (uitstraling)...

dus ben het zeer zeker met leonie1986 eens dat die rokjes echt de "deur" niet uithoeven omdat er iets "groeit" ;)

Deel Deze Pagina