ik voel me best sexy tijdens mn zwangerschap, ik vind mn haar echt zo mooi nu het zit bijna altijd gewoon goed zonder dat ik er veel aan hoef te doen , en ik vind mn buikje en vooral mn grotere borsten erg sexy, tuurlijk heb ik ook dagen dat ik me net een zeekoe voel maar ja dat hoort erbij
nee rokjes gaan hier ook echt de deur niet uit.....wat een onzin zeg! Ik heb een leuk kort spijkerrokje en een zwarte en die zitten heerlijk en staan ook superleuk. Ondanks dat ik me dus niet sexy voel, voel ik me wel op en top vrouw. En ik denk echt dat zwangere vrouwen wel wat uitstralen want ik krijg wel vaak te horen dat ik straal. Dan maar niet sexy, maar dat is wel het mooiste compliment dat je kan krijgen, toch?
ik ben blij om te lezen dat de meeste vrouwen zich op en top vrouw voelen en velen soms zelfs sexy. dat niet iedereen de rokjes etc de deur uit doet vind ik ook geweldig. als je nagaat dat nog niet zo heeeel lang geleden vrouwen in wijde soepjurken liepen... nu mag alles gezien worden en geshowed. ik moet zeggen dat ik -nu mijn buik groter wordt- ik onbewust mn jas op straat openrits zodat iedereen ziet dat ik zwanger ben. ik heb afgelopen zaterdag een leuk rokje bij mama-licious gekocht (zit een mama-licious winkel) in centrum haarlem en ik heb hem gisteren aangehad naar... jawel de kinderboerderij hahahahahaha. stond heel charmant tussen alle geiten haha.
Als je je al sexy wilt kleden, dan wordt dat wel de kop ingedrukt door die lelijke zwangerschapskleding die ze overal verkopen. Verschrikkelijk! Ben bij Miss etam geweest, bij Prenatal, op internet... maar alles wat je ziet is met bloemetjes, of een megahoog afsluitende hals. Die broeken zijn bijna allemaal cargo, op zich niet lelijk, maar niet sexy. En die rokken zijn netjes tot op de knie.... Dus de enige keer dat ik nog een beetje sexy gevoel heb is naakt (naast manlief) maar dat is het dan ook wel.
@ Lientje, dan raad ik je echt de winkel 'Mama-licious' aan, ik ben afgelopen weekend naar Haarlem gegaan, toen ik de winkel zag, rende ik er zowat naar toe waarbij ik bijna werd aangereden door een fietser haha. Supervrouwelijk, ze zijn niet vies van wat decolleté en vrouwelijke rokjes etc. Prenatal verkoopt ook wat kleding van dit merk, maar de winkel zelf is nóg mooier qua assortiment!
meid je moet wat dat betreft gewoon een beetje kijken wat je "normaal" ook aan zou doen en of er wat "rek" inzit (voor je buikje)... ik heb nog nooit een shirt gekocht speciaal voor "zwangeren" hetgeen ik kocht was voor "gewone vrouwen" en zat gewoon mooi strak (buikje mag gezien worden toch)... en een positierok of 3/4 broek bij de H&M staat al gauw heel leuk met een leuk strak truitje erover heen desgewenst met mooie buikband hoor... je hoeft echt niet die afgrijselijke gordijnen te kopen al dan niet met bloemetjes e.d. om ervoor te zorgen dat je er nog een beetje "fatsoenlijk" bij loopt..
Ik kan niet wachten tot dat ik me buik ga zien! Ik blijf lekker gezond eten zodat ik nog lang me eigen lage spijkerbroeken aankan,en aan allebei de zijkanten laat ik een v eruit snijden en zet ik daar een elastiek. Dan heb je gewoon je eigen spijkerbroek aan en kun je ook nog een mooi strak lang truitje aan waar je buik goed in te zien is, of een mooi strak v hals truitje met een band om je buik in de kleur die je mooi vind. Bijpassende tas erbij.. zonnebril op en gaan.. Ik zie het al helemaal voor me!
hahaha, zo kan het idd ook meid (elastiekje ertussen)... geniet lekker van je zwangerschap, en veel plezier straks met het "showen" van je sexy buikje..
Leuk topic! De eerste drie maanden voelde ik me rotslecht, ik viel af (ben al niet van de dikste), zag er bleek uit, had wallen onder mn ogen en ga zo maar verder. Toen dat beterde kreeg ik een zwangerschapsallergie en zat ik dus onder de leuke rode plekken (sexy hoor 8) ) Maar afgelopen zaterdag me weer eens helemaal opgemaakt, nieuwe zwangerschapskledij aan en ik was aangenaam verrast toen ik in de spiegel keek. Ben nu toch al zo een vijf kilo aangekomen en dat staat me best goed, ook mn gezicht wordt nu voller. Voel me nu af en toe terug sexy ja 8)
Mag ik nog terugkomen op mijn eerdere reactie? Ik voel mij sinds gister dus echt absoluut no way sexy. Ik zie er onwijs uitgeleefd uit, slaap meer dan 12 uur per nacht (met tussenpozen) heb een verlopen kop en nergens zin in haha. (zouden dat de laatste loodjes zijn?)
Hmm.In het begin vond ik het wel super toenmn borsten ineens een cupmaat groter werden en zelfs de mannen op kantoor begonnen te zeggen dat ik wel enorme borsten kreeg (Ja, had al een C/D cup dus...) En heb ook mn hele zwangerschap gewoon strakke kleding gedragen, deze buik mag gezien worden! Nee voel me geen super sexbom, maar nu mn rolletjes wegtrekken omdat ze gewoon strak in mn buik opgaan voel ik me wel op en top vrouw! strakke zwarte broek aan, strak shirtje waarin mn buik mooi uitkomt, mn haar netjes en leuke make-up op en ik voel me super. Mn man vind me ook heel mooi, waarschijnlijk omdat ik gewoon straal in mn gezict van het zwangerzijn (dat schijn ik al een aantal maanden te hebben?) en hij zo trots is dat ik zijn kind draag. Sex opzich is een heel ander verhaal want mn man is bang dat er iets kapot gaat of dat de bevalling op gang gaat komen, maar dat is dus heel anders.... Maar goed, je kunt je wel sexy voelen als je zwanger bent, maar dan moet je daar wel iets voor doen. Als ik na een zware nacht van maagzuur en nachtmerries wakker ben kun je mij ook beter bij de adamsfamily zetten....
Meisjes; ik wil jullie even een hart onder de riem steken wat betreft het aankomen; in mijn eerste zwangerschap kwam ik maar liefst 30 kilo aan! (mn dochter was 9.5 pond) De dag na de bevalling zei ik tegen mn vriend, neem de weegschaal eens mee van thuis...en 24 uur later was er dus gewoon 18 kilo af. De rest gaat vanzelf ook snel hoor, je rent je suf met de kinderwagen, wassen draaien, flesjes geven. Zet hem op!
ik vraag me trouwens af wanneer en OF ik die 'zwangere gloed' over me heen ga krijgen... blosjes op je wangen en stralen... mijn huid is echt dof!
Ach het probleem is ook een beetje dat ik in Zeeland woon. Daar is gewoon ongeveer niks. De enige winkels waar je terecht kunt zijn prenatal (zeer klein assortiment hier) en miss etam (lees: bloemetjes) Online heb ik nu eea bij H&M besteld, maar daar ook weinig uitzoek. Weet iemand een online winkel met mamalicious kleding? Gewone truitjes zijn voor mij geen optie. Ik ben nogal lang, en meestal is het in gewone staat al net aan lang genoeg, laat staan met buik.
Ik ben redelijk klein (1.70) maar mijn normale truitjes worden nu ook allemaal te kort, en een hele grote buik heb ik niet eens vind ik zelf... Maar dat is dan wel weer op te lossen met buikbanden die je ONDER je truitje draagt?
mom2be heeft een online collectie ik koop ook veel tuniekjes, en wat langere shirtjes uit de gewone collecties die zitten ook hartstikke mooi. een paar mooie basisbroeken en je kan er een hele tijd mee door. als je mooie kleding hebt of kleding waar je je prettig in voelt, en je gaat eens lekker naar de kapper, dan kan dat al heel veel voor je doen. ik voel me in ieder geval "mooi zwanger"
Ondanks m'n misselijkheid, vermoeidheid en vaak bleke gezicht voel ik me erg vrouwelijk en sexy nu alles groter en ronder wordt
ik voelde me zooooooooooo sexy tijdens de zwangerschap! maar dat kwam ook mede doordat ik veel complimentjes kreeg dat ik mooi zwanger was. en mn vriend het ook regelmatig zei. maar als ik nu foto's terugkijk denk ik echt van... blegh wat had ik een dikke kop zeg!
Wat grappig! Dat zegt iedereen ook steeds tegen mij, dat ik zo straal en zo mooi zwanger ben. Moet ook zeggen dat ik me heel anders voel dan van mijn eerste. Heb een mooi bolletje....
Ik voel me qua borsten wel sexy Die buik, vind ik niet sexy maar ook niet on-sexy Alelen mijn kont vind ik niet meer zo fantastisch, ik had een klein schattig kontje...maar nu is het een dikke reet