Ik ben natuurlijk nog niet zo ver als jullie...maar weet wel dat ik me ook helemaal niet sexy voel...maar dat schijnt normaal te zijn de eerste paar weken...! Mijn buikje is wel ietsjes gegroeid....maar kan ook mijn mooie skinny jeans niet meer aan. Had altijd maatje 38...zit nu al op 40 omdat ik al 4 kilo ben aangekomen (gestopt met roken) Je hebt trouwens bij de H&M onwijs mooie donkerblauwe spijkerbroeken...je zit in de eerste opslag echt niet dat t positiebroeken zijn! Http://www.hm.com en dan online shopping. Succes allemaal!
ik heb inmiddels al de naam Casper het spookje gekregen vanwege dat bleke gezicht van me. Ik ga morgen maar eens ff in de tuin in het zonnetje bakken
Neu voel me niet sexy. Ik voel me dik lelijk en moeder gans is er niks bij joh. Gister had mijn zus een video opname gemaakt van mij op de kermis en jah hoor daar kwam moeder gans weer aan. Pfff nee vindt er niks aantrekkelijks aan ook al ben ik maar 9 kg tot nu toe aangekomen. Liefs nance158
Ook ik voel me alles behalve sexy. Heb geen vorm meer, voel me dik gewoon. Begrijp me niet verkeerd hoor maar ik ben gewoon ontzettend ijdel hou van mooi kleding etc maar het is best frustrerend dat dat niet kan. Moet wel zeggen dat ik wel leuke dingen gekocht heb, leuke jurken, leggings en een aantal positiejurkjes en en positie trenchcoat (mn eigen jas stond op knappen) maar moet wel zeggen dat het bakken met geld kost allemaal maar goed ik wil er gewoon een beetje mooi uitzien! Maar laten we maar zeggen het is voor een goed doel (als het wel allemaal verdwijnt daarna)
Mijn zusje had uit Antwerpen een H&M positiespijkerbroek meegenomen. Echt een mooie broek. Maar het is zo'n underbelly (wou ik ook) en het kruis zakt steeds naar beneden. Dus ik vind die H&M spijkerbroeken geen aanrader eigenlijk (want hij is niet te groot ofzo)
Ik voel me ook absoluut niet sexy! Misschien komt het bij mij omdat ik 25 kilo was afgevallen en dat er nu weer 20 bij zit. Ik voel me pas weer sexy als alles eraf is.
@ Kyansa Maar zwanger zijn is niet hetzelfde als 'dik zijn' door overgewicht... Of zie jij het zelf niet zo?
Ik zou alleen wel even oppassen voor een zwangerschapsmasker. Dan kun je er namelijk beter bleek uitzien, dan met vlekken
nou, ik heb gisteren ongeveer een uurtje in de tuin gezeten met een boek. Mijn scheenbenen en bolle buik zijn he-le-maal verbrand. Heb er zo'n spijt van. Ben bang dat ik de baby heb geroosterd
Hihi, dat zal wel loslopen... Maar autsj! (ik gister trouwens ook hoor, heb me 100 keer ingesmeert met factor 50+, heeft niets geholpen)
ik had mn kleine zusje (pas 9 jaar oud) beloofd om haar mee te nemen naar het zwembad vandaag. Zl je zien loop ik daar met een knalrode zwangere buik... over sexy zijn gesproken... nee vandaag voel ik me absoluut niet sexy