Zwanger zijn en... SEXY?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rainbow1984, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Mijn huid is ook alles behalve stralend, erg dof. Hoop dat het nog gaat komen :)

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik ben natuurlijk nog niet zo ver als jullie...maar weet wel dat ik me ook helemaal niet sexy voel...maar dat schijnt normaal te zijn de eerste paar weken...!
    Mijn buikje is wel ietsjes gegroeid....maar kan ook mijn mooie skinny jeans niet meer aan.
    Had altijd maatje 38...zit nu al op 40 omdat ik al 4 kilo ben aangekomen (gestopt met roken)

Je hebt trouwens bij de H&M onwijs mooie donkerblauwe spijkerbroeken...je zit in de eerste opslag echt niet dat t positiebroeken zijn!

Http://www.hm.com en dan online shopping.

Succes allemaal!

3. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik heb inmiddels al de naam Casper het spookje gekregen vanwege dat bleke gezicht van me. Ik ga morgen maar eens ff in de tuin in het zonnetje bakken :rolleyes:

4. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Neu voel me niet sexy. Ik voel me dik lelijk en moeder gans is er niks bij joh. Gister had mijn zus een video opname gemaakt van mij op de kermis en jah hoor daar kwam moeder gans weer aan. Pfff nee vindt er niks aantrekkelijks aan ook al ben ik maar 9 kg tot nu toe aangekomen.

Liefs nance158

5. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Haha aaaaah.. Zon ze morgen dan ! Ik ben gister ook een beetje bijgebakken ;)

6. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Ook ik voel me alles behalve sexy. Heb geen vorm meer, voel me dik gewoon. Begrijp me niet verkeerd hoor maar ik ben gewoon ontzettend ijdel hou van mooi kleding etc maar het is best frustrerend dat dat niet kan.
    Moet wel zeggen dat ik wel leuke dingen gekocht heb, leuke jurken, leggings en een aantal positiejurkjes en en positie trenchcoat (mn eigen jas stond op knappen) maar moet wel zeggen dat het bakken met geld kost allemaal maar goed ik wil er gewoon een beetje mooi uitzien!

Maar laten we maar zeggen het is voor een goed doel (als het wel allemaal verdwijnt daarna)

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Mijn zusje had uit Antwerpen een H&M positiespijkerbroek meegenomen. Echt een mooie broek. Maar het is zo'n underbelly (wou ik ook) en het kruis zakt steeds naar beneden. Dus ik vind die H&M spijkerbroeken geen aanrader eigenlijk (want hij is niet te groot ofzo)

8. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik heb precies hetzelfde probleem bij die h&m positiebroeken, kruis hangt naar beneden.

9. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Ik voel me ook absoluut niet sexy! Misschien komt het bij mij omdat ik 25 kilo was afgevallen en dat er nu weer 20 bij zit. Ik voel me pas weer sexy als alles eraf is.

10. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    @ Kyansa
    Maar zwanger zijn is niet hetzelfde als 'dik zijn' door overgewicht... Of zie jij het zelf niet zo?

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik zou alleen wel even oppassen voor een zwangerschapsmasker. Dan kun je er namelijk beter bleek uitzien, dan met vlekken ;)

12. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    nou, ik heb gisteren ongeveer een uurtje in de tuin gezeten met een boek. Mijn scheenbenen en bolle buik zijn he-le-maal verbrand. Heb er zo'n spijt van. Ben bang dat ik de baby heb geroosterd :oops:

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hihi, dat zal wel loslopen... Maar autsj! (ik gister trouwens ook hoor, heb me 100 keer ingesmeert met factor 50+, heeft niets geholpen)

14. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik had mn kleine zusje (pas 9 jaar oud) beloofd om haar mee te nemen naar het zwembad vandaag. Zl je zien loop ik daar met een knalrode zwangere buik... over sexy zijn gesproken... nee vandaag voel ik me absoluut niet sexy :rolleyes:

15. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Nee dat niet, maar helaas zit het er bij mij niet alleen bij mijn buik aan.

Deel Deze Pagina